آوای جنوب

پرونده قتل دو کودک گچسارانی در حال بررسی است

قتلمدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه در بررسی‌های مرکز شواهدی مبنی بر عود بیماری و مصرف داروهای روان گردان در زمان ارتکاب جرم مشاهده نشده است، گفت: پرونده قتل دو کودک گچسارانی در حال بررسی است.

آوای جنوب؛

کامروز امینی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده دو کودک گچسارانی که توسط مادر خود در ماه گذشته به قتل رسیدند، اظهار داشت: این حادثه یکی از مهم‌ترین قتل‌هایی بود که افکار عمومی را جریحه دار کرد.

مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پس از معاینه این دو کودک مشخص شد که هر کدام مورد اصابت متعدد جسم نوک تیز کارد آشپزخانه قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه قاتل سابقه بیماری روانی را داشته است، ابراز کرد: با هماهنگی‌های انجام شده قاتل در کمیسیون‌های پزشکی و روانی مورد بازجویی قرار گرفت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در بررسی‌های ما شواهدی مبنی بر عود بیماری و مصرف داروهای روان گردان در زمان ارتکاب جرم مشاهده نشده است.

امینی با اشاره به علت مرگ دو جوان چرامی که در ۲۵ آذر امسال در جاده برف گیر و سخت گذر طسوج – سرفاریاب (چرام) فوت کردند، اظهار داشت: بررسی‌های کالبد شکافی ، آزمایش‌ها و کارشناسی‌های بالینی بر روی این دو جسد انجام شد، علت مرگ مسمومیت ناشی از گاز منواکسید کربن بوده است.

مدیرکل پزشک قانونی کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه مشاهدات افراد و حتی فرد نجات یافته علل این حادثه را سرما زدگی عنوان کردند، تصریح کرد: شواهدی مبنی بر سرمازدگی در فوت این دو جوان به لحاظ بررسی‌های کالبدگشایی وجود نداشته است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president