آوای جنوب

عضو شورای شهر دهدشت:

پرونده بیلبوردهای تبلیغاتی در شهرداری دهدشت نیازمند بررسی است

indexعضو شورای شهر دهدشت گفت: پرونده تبلیغات شهری شهرداری نیازمند بررسی و تحقیقات دقیق است.

آوای جنوب؛

سهراب حجت‌خواه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات خوبی در دور جدید شهرداری صورت گرفته است که جای تقدیر دارد.

عضو شورای شهر دهدشت ساماندهی پارک مرکزی، پرداخت حقوق معوقه پرسنل، زیباسازی فضای شهر و احداث پارک‌های محله را نمونه‌هایی از عملکرد شهردار برشمرد و گفت: اما در کنار این خوبی‌ها نقدهایی هم وارد است.

حجت‌خواه با بیان این‌که منتقدین مغرض نیستند افزود: اگر انتقاد داریم از روی دلسوزی و جهت کمک به پیشرفت شهر است.

وی با اشاره به واگذاری ۲۰ ساله مغازه‌های بازار روز به ۲۲۳ نفر بدون قرارداد تصریح کرد: با وجود رفع این معضل اما هنوز شهرداری تا رسیدن به حق خود از بازار روز فاصله بسیار دارد.

حجت‌خواه با بیان این‌که شهرداری به حق واقعی خود از بازار روز نرسیده است و حق مردم در این بازار ضایع می‌شود افزود: قرار بود طی یک سال حق خود را از آنجا کسب کند که مطمئن هستم هنوز عملی نشده است.

وی با اشاره به واگذاری فضای سبز به پیمانکار و به‌کارگیری نیروی روزمزد در انجام خدمات فضای سبز تصریح کرد: چرا با وجود ۱۴۸ نیروی مازاد شهرداری مجبور شود نیروی روزمزد بگیرد؟

عضو شورای شهر دهدشت مصوبه اتوماسیون اداری شهرداری را متذکر شد و با بیان اینکه تاخیر در اجرای این مصوبه صلاح نیست ادامه داد: شهردار به اهمیت این موضوع واقف است اما متاسفانه با گذشت ۱۸ ماه از عمر شهرداری در دوره جدید این مصوبه مهم اجرا نشده است.

وی وضعیت کشتارگاه و خروج از حالت انحصاری پس از ۹ سال را یادآور شد و با جای شبهه دانستن عدم نظارت بر کشتارگاه در دوره گذشته تصریح کرد: شورای شهر انحصار را شکست و جای تقدیر دارد اما آیا این تنها پرونده‌ای است که حق شهرداری ضایع شده است؟

حجت‌خواه در ادامه تاکید کرد: آیا پرونده تبلیغات شهری بررسی شده است؟ اگر می‌خواهیم منصف باشیم باید در همه موارد انصاف به خرج دهیم نه فقط در یک مورد.

این عضو شورای شهر وظیفه شورا را نظارت بر امور مالی شهرداری دانست و با بیان این‌که تاکنون کاری در این راستا صورت نگرفته است با ابراز گلایه از اعضای شورای شهر به خاطر کوتاهی در نظارت بر شهرداری خاطرنشان کرد: از زحمات شهردار تشکر دارم اما باید نواقص و معایب هم دیده شوند. من در تقابل با شورا نیستم نقد را مایه پیشرفت می‌دانم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president