آوای جنوب

پخش تله فیلم حماسه پد خندق از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد

افشارنیامدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تله فیلم حماسه پد خندق در هفته دفاع مقدس از صدا و سیمای مرکز استان پخش می‌شود.

آوای جنوب؛

یوسف افشارنیا ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه‌های رادیو و تلویزیونی در خصوص هشت سال دفاع مقدس در صدا و سیمای مرکز استان تهیه و پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: متناسب با این هفته گزارشات و مصاحبه‌های خبری در واحد خبر پخش می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای هم نیز در این خصوص تولید می‌شود.

وی از پخش برنامه زنده تلویزیونی با عنوان “هشت” از شبکه استانی دنا خبر داد و اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه زنده تلویزیونی “هشت” از صدا و سیما پخش می‌شود که این برنامه‌ها هر شب در یکی از شهرستان‌های استان و در قالب گفت‌وگو با فرماندهان و یادگاران جنگ تحمیلی در جوار گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام تهیه و پخش می‌شود، ضمن اینکه انتظار داریم برای برگزاری بهتر این برنامه‌ها فرمانداران شهرستان‌های استان همکاری لازم را انجام دهند.

این مسئول به بازسازی عملیات مرصاد اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه نیز به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد شد.

افشارنیا با بیان اینکه مستند شهرستان‌های استان در دفاع مقدس از صدا و سیما پخش می‌شود، گفت: در طول مدت دفاع مقدس فیلم‌های سینمایی در همین خصوص از شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان به پخش تله فیلم حماسه پد خندق اشاره کرد و یادآور شد: تله فیلم پد خندق با همکاری صدا و سیما و توسط بازیگران استان تهیه شده است که در هفته دفاع مقدس از شبکه استانی پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: در این تله فیلم حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در هشت سال دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: صدا و سیمای مرکز استان تمام وظایف محوله خود در خصوص برگزاری میزگرد دفاع مقدس، پخش مراسم این هفته، پخش گزارش و مصاحبه میدانی و سایر اقدامات لازم را در جهت افزایش فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president