آوای جنوب

پایان انتخابات و شروع بازی تاجگردون و شهردار/مردم کجای کار هستند

آوای جنوب
اینجا گچساران شهری که فقط سر و صدایش در بوق کرنا است اما واقعیتش آن است اینجا خبری نیست.

نمی دانم از کجای شهر بنویسم و از کدام نیازش بنویسم که اگر فقط کمی انصاف داشته باشیم و سری به شهرهای اطراف بزنیم کمبودهای شهرمان را به خوبی می‌بینیم.
نمی دانم شما هم هم می دانید یا که خود را به کوچه علی چپ زده اید اینجا همان جایی است که اگر سالهاست روستاییان به شهر مهاجرت می کنند قدیمی های شهر نیز برای زندگی بهتر به شهرهای دیگر می روند و این واقعیتی است که نمی شود از آن فرار کرد و گچسارانی ها به خوبی با نام شاهین شهر و بهارستان و اصفهان و شیراز و… آشنایی دارند.
نمی دانم از پارک های خوب شهرمان بگوییم که فرزندانمان در حسرت آن هستند یا از مجتمع های تفریحی که نداریم و فقط…
راستی سرگرمی شما چیست و عصرها را چگونه به اتمام می رسانید.
راستی غلامرضا تاجگردون حاضر است پس از دوران مجلس به همین شهر بیاید و در اینجا در کنار مردمان شهرش شب و روزش را سپری کند.
راستی اگر عصر یک روز تعطیل نوه او به پدربزرگش فقط گفت حوصله ام سر رفته است او در جوابش چه خواهد گفت.
آری مردم اینجا خسته اند؛ خسته از بازی های سیاسی؛ خسته از دعواهای سیاسی که دود آن فقط به چشم مردم می رود؛ مردمی که نمی دانند در پشت این بازی های سیاسی چه خبر است؛ مردمی که می دانند اما… مردمی که از خود سوال می کنند راستی شورای شهر ما کجاست و هزاران سوال دیگر.
راستی یادتان رفت روزی چگونه با همین مردم تماس می گرفتید تا مهمان ناخوانده آنها باشید اما همینکه به شورای شهر رفتید مردم را فراموش کردید.
بدانید امروز نه ولی قطعا روزی مردم تصمیم خوبی خواهند گرفت و این شهر تکان خواهد خورد.
بگذریم اما انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که بازی تاجگردون و مسعود ظفری آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب، غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از وضعیت نامناسب یکی از کوچه های منطقه کیامرثی گچساران انتقاد کرد و خطاب به مجموعه شهرداری نوشت:شهرداری دوگنبدان اگه کار سیاسیش تموم شده یک سری به کوچه دوازدهم کیامرثی که مدتها گرفتار است بزند بد نیست.
مدتی پیش نیز تاجگردون انتقاداتی را به شهردار دوگنبدان داشت که ظفری در پاسخ به او گفته بود بهتر آن است به وظیفه ذاتی خود بپردازید.
از انتقادات تاجگردون به ظفری و بازی های این دو و سکوت یهویی شورای شهر که بخواهیم عبور کنیم باید واقع بین باشیم و از دردهای شهر بنویسیم و بگوییم از کجایش بگویم که نگفتنش بهتر است.
از چاله چوله ها و موانع سرعت گیر غیر استاندارد شهر بگوییم یا از نبود ….
اما نمی گویم چون سکوت بهتر است اما در این دعواهای زرگری و سکوت ها و…. فقط و فقط این مردم هستند که متضرر می شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. اشنا گفت:

    همین مردم تا جمعه داشتن شکم همدیگه رو پاره میکردن برا انتخابات

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president