کد خبر : 44706
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 17:28

پاسداشت روز کارگر | بوسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر دستان کارگر خط مقدم مقابله با کرونا+تصاویر

پاسداشت روز کارگر | بوسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر دستان کارگر خط مقدم مقابله با کرونا+تصاویر

آوای جنوب  همزمان با روز کارگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از واحدهای مهم تولیدی حضور یافت و به پاس خدمات کارگران بر دستان کارگر بوسه زد. به گزارش آوای جنوب از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه هیاتی از مسوولان استان برای تبریک روز کارگر به واحد تولیدی

آوای جنوب 

همزمان با روز کارگر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یکی از واحدهای مهم تولیدی حضور یافت و به پاس خدمات کارگران بر دستان کارگر بوسه زد.

پاسداشت روز کارگر | بوسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر دستان کارگر خط مقدم مقابله با کرونا+تصاویر و فیلم

به گزارش آوای جنوب از یاسوج حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز به همراه هیاتی از مسوولان استان برای تبریک روز کارگر به واحد تولیدی سینره رفت تا از نزدیک این روز را از این محل به همه کارگران استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک بگوید.

به گزارش آوای جنوب ؛ استاندار که به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی به این واحد تولیدی رفته بود در ابتدا با بوسه بر دستان یکی از کارگران این واحد تولیدی اعلام کرد دلیل انتخاب این واحد تولیدی قرار گرفتن کارگران آن در خط اول مبارزه با ویروس کرونا بوده است.

این واحد تولیدی که یکی از مشهورترین برندهای مواد آرایشی و بهداشتی در کشور به شمار می‌رود همزمان با شیوع کرونا با همکاری مسوولان استانی خط تولید خود را به تولید مواد ضد عفونی کننده و ژل تغییر داد و علاوه بر تامین نیازهای استان نیاز سراسر کشور را نیز برآورده کرد.

استاندار در این بازدید در جمع کارگران با بیان اینکه واحد تولیدی سینره و کارگران آن شبانه‌روزی در سنگر مقابله با کرونا مشغول به تولید بودند اظهار کرد: با چنین رویکردی است که ایران می‌تواند از این میدان سربلند بیرون بیاید در حالی که همه دنیا مقهور کرونا شده‌اند اما مجاهدت‌های این چنینی کارگران که به صورت شبانه‌روزی در خط تولید هستند موجب می‌شود تا کشورهایی مثل امریکا و غربی‌ها در مبارزه با کرونا عقب‌تر از ایران باشند.

وی گفت: در روزگاری که دشمن تلاش می‌کند علیه ایران اسلامی توطئه کند باید با کار و تلاش و مجاهدتی که اکنون در واحد تولیدی سینره از سوی کارگران می‌بینیم مقابل دشمن ایستادگی کنیم و مثل همیشه سرافراز باشیم.

استاندار با بیان اینکه کارگران شرکت سینره نمونه‌ای از مجاهدان خط مقدم مقابله با کرونا هستند افزود: وقتی یک واحد تولیدی به صورت روزانه سه شیفت کار می‌کند و خط تولید ۲۴ ساعته برقرار است باید بر دستان آن‌ها بوسه زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.