آوای جنوب

پاسخ باقري به برخی از انتقادات

پاسخ باقری به برخی از انتقادات /استاندارفرمود برنامه سریعترانجام شود

استاندار فرمود که برنامه مختصر و سریع‌تر برگزار شود و همین امر سبب گردید تا بخشی از کلیپ تهیه شده در روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پخش نشود

باقریمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات زیرساخت‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتبارات محدود و نبود سرمایه‌گذار برطرف نمی‌شوند.

آوای جنوب؛

محمود باقری شامگاه یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از تلاش و زحمت‌های تمامی دستگاه‌های ستاد خدمات سفرهای نوروزی، در پاسخ به برخی از انتقاداتی که در برنامه امروز تجلیل از خادمان ستاد خدمات سفر مطرح شد، اظهار کرد: قدردانی و تجلیل از تمام دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی از برنامه‌های مراسم تجلیل از خادمان ستاد سفر نوروزی بود که متأسفانه به دلیل تداخل با جلسه شورای تامین این امر به خوبی انجام نگرفت.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با نیم ساعت تأخیر در مراسم تجلیل حضور پیدا کرد، گفت: در حالی که استاندار استان با تأخیر به محل مراسم تجلیل از خادمان ستاد سفر آمد و از طرفی وی باید ساعت ۱۱ صبح در جلسه شورای تأمین حاضر می‌شد، فرمود که برنامه مختصر و سریع‌تر برگزار شود و همین امر سبب گردید تا بخشی از کلیپ تهیه شده در روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری پخش نشود.
باقری تصریح کرد: متأسفانه زمان کلیپ تهیه شده در روابط عمومی اداره‌کل گردشگری به مدت نیم ساعت و زیاد بود و از طرفی مجبور شدیم به دلیل اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به جلسه شورای تأمین برسد، قسمتی از این کلیپ را پخش نکنیم و متأسفانه بخش‌های مربوط به خدمات و تلاش‎‌های اورژانس ۱۱۵ علوم پزشکی یاسوج و راه و شهرسازی استان به نمایش درنیامد و همین مسئله موجبات ناراحتی این عزیزان را فراهم کرد.
وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس ۱۱۵ یاسوج به دلیل عدم پخش خدمات این اورژانس بود، گفت: این در حالی است که از رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، پوران‌فر رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ استان و فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مدیریت برنامه تجلیل از خادمان ستاد سفر نوروزی را نباید به بی‌برنامگی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تعمیم داد، چرا که اداره‌کل گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال‌ترین دستگاه‌ها است و در همه برنامه‌ها حضور دارد.
باقری گریزی به وضعیت زیرساخت‌های گردشگری استان زد و گفت: با این اعتبار محدود دولتی، مشکلات زیرساخت‌های گردشگری استان قابل حل نیست.
وی با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذار می‌تواند کمک شایانی به گردشگری استان بکند، افزود: اداره‌کل گردشگری به دنبال جذب سرمایه‌گذار است و با سرمایه‌گذاری صحبت کردیم که حاضر به ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان بود ولی به دلیل عدم حمایت نپذیرفت که بماند.
این مسئول اعتبار محدود دولتی و نبود سرمایه‌گذار را دو مشکل عمده حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: امیدواریم با تدابیری که اتخاذ می‌شود، بتوانیم این مشکلات را حل کنیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president