آوای جنوب

پاسخ اصوگرایان در نشست شیراز ؛دایره ی اصول گرائی بسیار وسیع تر از این تعداد می باشد+متن جوابیه

هیچکدام از افراد به صراحت قصد خود را برای کاندیداتوری اعلام ننمودند

موحددرپی نشست آقایان “سید محمد موحد،سید توکل کریمیان،سید مصطفی تقوی،دکترعلی مژدهی و دکتر حسین فیاض بخش” پنجشنبه ۲۰ آذر ماه سالجاری در شیراز ؛ یکی از سایتهای محلی درخبری ازقول یک منبع موثق! پایان این نشست را بی نتیجه وگزارشی از اختلاف نظر وانتقاد تند برخی افرادحاضر درجلسه را باتیتر”شکست جلسه انتخاباتی اصولگرایان کهگیلویه درشیراز ” منتشر نمود.

دقایقی پیش اعضای نشست در پاسخ به اظهارات عصردنا جوابیه ای رامنتشر که نسخه ای از آن دراختیار آوای جنوب قرار گرفت .

دراین جوابیه آمده است :

ن والقلم و ما یسطرون(آیه ۱، سوره قلم)

مدیر محترم سایت آوای جنوب

با سلام و آرزوی توفیق

استحضار دارید که قلم و آن چه از آن تراوش می شود ، اندیشه ی افکار قلم به دست است. برخی اندیشه ها که توسط قلم بر لوح کاغذ نوشته می شوند همچون سم ، افکار عمومی را تشویش و ابزار نفاق و تفرقه اند و برخی اندیشه ها زمانی که درسایت و یا لوح سفید نوشته می شوند ، همچون شهد کام جامعه را شیرین و ابزار تنویر افکار عمومی می باشند.

آن چه تحت عنوان شکست اصولگرایان در نشست ۲۰ آذر توسط سایت عصردنا از قول یک منبع موثق درج گردید ، مصداق قلم نوع اول است.اازآنجاییکه مدیریت محترم سایت عصردنا ازدرج جوابیه امتناع ورزیدند و با عنایت به این که رمز موفقیت رسانه ،اعتماد سازی و راز اعتماد سازی صداقت و شفافیت در اطلاع رسانی، است، نکاتی را از طرف کلیه افراد حاضر در جلسه مطرح و انتظار می رود سریعا نسبت به درج آن اقدام فرمائید:

۱- نامگذاری جلسه با عنوان اصول گرایان کذب محض است ، چرا که جریان اصول گرائی و سیع و نیروهای شاخص دارای صلاحیت در جریان یادشده کم نیستند. این افراد که از اول انقلاب معاشرتها ومشترکاتی باهم داشتند ، مدتی بود کدورت هایی پیدا کردند و این نشست در راستای رفع کدورت و تالیف قلوب صورت گرفته است.

۲- در نشست یاد شده هیچ راهکار انتخاباتی ارائه نشد ، چرا که دایره ی اصول گرائی بسیار وسیع تر از این تعداد می باشد.

۳- در نشست یاد شده کوچکترین تنش و اختلافی بوجود نیامد و افراد با حسن نیت و رعایت حرمت یکدیگر تا پایان جلسه تکدر خاطری ایجاد ننمودند.

۴- هرگونه شائبه ی قومی و جغرافیایی در این نشست کذب محض است، چراکه قرار بود سردار عدل هاشمی نیز حضور داشته باشند که بنا به معذورات ، فرصت حضور برایشان مقدور نشد.

۵- هیچکدام از افراد به صراحت قصد خود را برای کاندیداتوری اعلام ننمودند.

۶- با عنایت به موارد بالا ، به نظر حضرتعالی درج این گونه خبرهای کذب چه دستاوردی برای جامعه ای که فقر و بیکاری تا مغز استخوان آن ها نفوذ کرده است خواهد داشت و این که منابع انسانی استان که تعدادشان در جریان های سیاسی مختلف فراوان است می بایست این گونه مورد تهمت و اهانت قرار گیرند چه کمکی به توسعه فرهنگی که رسالت اصلی صاحبان رسانه است می کند؟

انتظار می رود ضمن پرهیز جدی از انتشار اخبار به نقل از منابعی که قطعاً موثق نیستند موجبات بی اعتمادی خوانندگان محترم آن سایت به خبرهای منتشره را باعث نگردید. قطعاً حاضرین در جلسه حق قانونی خود برای پیگیری خبر کذب منتشر شده را برای خود محفوظ خواهند داشت.

خوش بود گر محک تجربه آید به میان                            تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دشمن دجال گفت:

    دغل بازی و روسیاه نمودن شیاطین از کردار روزگار است شما هم بی نصیب نماندید. حالا دروغ تلخه بی خیال پیر میشی سکته میکنی پول های پارو کردت روی زمین می مونه.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president