آوای جنوب

پاسخ استاندار به شایعه نامزدی نمایندگی مجلس: می‌خواهم استانم را آباد کنم

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شایعاتی درباره اعلام کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی پاسخ داد.

پاسخ استاندار به شایعه نامزدی نمایندگی مجلس: می‌خواهم استانم را آباد کنم
به گزارش آوای جنوب سید علی احمدزاده در نشست صمیمی با هنرمندان با بیان اینکه گاهی خدمت‌رسانی یک هنرمند از مسئولان بیشتر است، گفت: ممکن است عده‌ای بخواهند در کارها و برنامه‌های یک هنرمند سنگ اندازی کرده و خلل ایجاد کنند که هنرمند نباید مایوس شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنرمندان را قشر تاثیرگذاری می‌دانم و علاقمند به ایجاد ارتباط بیشتر با جامعه هنری استان هستم، افزود: اگر جایی جامعه قدردان هنرمند نبود نباید بی‌انگیزگی و فاصله ایجاد شود.

۱۰ نیازی که جامعه هنری استان را متحول می‌کند مشخص شود

وی در ادامه با اشاره به اینکه حمایت از هنرمندان در دستور کار است، گفت: برای اینکه این نشست خروجی خوبی داشته باشد تیمی از هنرمندان تشکیل و ۱۰ نیازی که جامعه هنری استان را متحول می‌کند مشخص شود.

احمدزاده عنوان کرد: مسکن یکی از برنامه‌های تحول‌زا برای جامعه هنری استان است و هنرمندان واجد شرایط در اولویت مسکن قرار دارند و اگر مقدور شود شهرک هنرمندان احداث می‌کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه استان هنرمندان شاخص و فرهیخته زیادی دارد، گفت: فریدون داوری از جمله این هنرمندان فرهیخته است که نویسندگی ۴۰۰ جلد کتاب در حوزه ایثار و شهادت را انجام داده است.

احمدزاده عنوان کرد: طبق تفاهم نامه با سازمان سینمایی فیلم سینمایی شهید طیب با تامین بخشی از اعتبار آن در سال جاری ساخته می‌شود.

درباره هنرمندان سیاسی عمل کردن و نگاه سیاسی داشتن معنایی ندارد

وی در پاسخ به سوال یکی از هنرمندان مبنی بر نگاه سیاسی به هنر و هنرمندان ادامه داد: به عنوان استاندار استان دارای دیدگاه سیاسی هستم اما در ارتباط با هنرمندان سیاسی عمل کردن و نگاه سیاسی داشتن معنایی ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حواشی ایجاد شده پیرامون تغییر نام استان در یک مراسم کلنگ‌زنی اشاره و عنوان کرد: هفته گذشته کلنگ گازرسانی به ۱۸ روستا به زمین زده شد که ۱۱ مورد از این روستا در منطقه تنگ تامرادی بود، نام یکی از این روستاها پنج کلمه‌ای و تلفظ نام آن با عذرخواهی از مردم، ثقیل و سخت بود.

احمدزاده یادآور شد: حادثه مهم نبرد تنگ تامرادی در آن منطقه ایجاد شده بود و چون تنگ تامرادی یک منطقه گردشکری است از فرماندار خواستم اسامی روستاها ساماندهی شود.

اسم استان طولانی و ثقیل است اما بحث تغییر نام مطرح نیست

وی ادامه داد: در همان جلسه گفتم اسم استان هم طولانی و ثقیل است و بحث همین جا تمام شد و حرفی در مورد تغییر نام استان مطرح نشد اما متاسفانه برخی رسانه‌ها به این موضوع پرداختند.

احمدزاده در ادامه این نشست صمیمی در پاسخ به سوال یکی از هنرمندان مبنی بر اینکه استاندار قصد حضور در انتخابات مجلس را دارد، گفت: در حال حاضر به عنوان استاندار کهگیلویه وبویراحمد موظف به خدمت به مردم استانم هستم و هیچ برنامه‌ای جزء زندگی با مردم ندارم و این را قاطعانه اعلام می‌کنم.

بعد از بازنشستگی هم کهگیلویه و بویراحمد را برای زندگی انتخاب می‌کنم

وی بیان کرد: تا زمانی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هستم وظیفه دارم به مردم خدمت کنم و اگر روزی از استانداری جای دیگر رفتم همچنان استانم را دوست دارم، بعد از بازنشستگی هم کهگیلویه و بویراحمد را برای زندگی انتخاب می‌کنم.

احمدزاده تصریح کرد: اینکه کسی فکر کند کار می‌کنم تا کاندیدای انتخاب مجلس شوم خیانت به مردم است هر چه تلاش می‌کنم و وقت می‌گذارم می‌خواهم استانم را آباد کنم که بخشی از کارها شدنی است و برخی دیگر قابل انجام نیست.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اینکه در کنار مردم باشم و از آنها فاصله نگیریم شبانه‌روزی در تلاشم و کارهای بزرگی از جمله کلنگ‌زنی بزرگترین پروژه سرمایه‌گذاری تاریخ بخش خصوصی و احداث صنایع بزرگ و دیگر اقدامات در حال انجام است.

ساخت پل ماشین‌رو برای روستایی که مردم با چره از رودخانه عبور می کنند

وی در خصوص خدمت‌رسانی به مردم روستاهای محروم گفت: جلاله یکی از روستاهایی است که فوق‌العاده محروم است و مردم برای عبور و مرور از رودخانه خرسان از چره استفاده می‌کردند اما در حال احداث پل ماشین‌رو در این منطقه هستیم.

استاندار در خصوص سد خرسان گفت: نسبت به احداث سد خرسان و زیر آب رفتن ۱۸ روستای منطقه سادات محمودی بی‌تفاوت نیستم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم احداث سد پراشکفت، افزود: به جد پیگیر احداث سد آبریز هستیم چرا که این سد برای کهگیلویه حیاتی است.

پیش از سخنان استاندار برخی از هنرمندان مشکلات، دغدغه‌ها و خواسته‌های خود را با استاندار مطرح کردند، ضمن اینکه در پایان اثر هنری سه نفر از هنرمندان به استاندار اهداء شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president