آوای جنوب

وقتی که دیواره سنگنوردی قدیمی جز پروژه‌های افتتاحیه گچساران می‌شود

آوای جنوب دیواره سگنوردی گچساران در حالی با حضور مسوولان افتتاح می‌شود که این دیواره قدیمی و دارای نواقصی است. به گزارش آوای جنوب از گچساران صبح امروز دیواره سنگنوردی گچساران با حضور تاجگردون نماینده گچساران و باشت، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  و دیگر مسوولان افتتاح شد. براساس این گزارش، این دیواره […]
آوای جنوب
دیواره سگنوردی گچساران در حالی با حضور مسوولان افتتاح می‌شود که این دیواره قدیمی و دارای نواقصی است.
وقتی که دیواره سنگنوردی قدیمی جز پروژه‌های افتتاحیه گچساران می‌شود

به گزارش آوای جنوب از گچساران صبح امروز دیواره سنگنوردی گچساران با حضور تاجگردون نماینده گچساران و باشت، مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد  و دیگر مسوولان افتتاح شد.

براساس این گزارش، این دیواره در حالی افتتاح شد که سازه آن قدیمی و دارای نواقصی است.

یکی از مربیان این رشته با اشاره به کمبودهای موجود در این سالن اظهارکرد:  در حال حاضر ما یک تشک مخصوص برای سنگنوردان نداریم  این تشک‌ها از هیئت کشتی به امانت گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورزشکاران ما در این رشته با امداد و نجات هلال احمر در مواقع بحران همکاری خوبی دارند می‌طلبد که برای این رشته یک سالن اختصاصی و با تجهیزات کامل تامین و تجهیز شود.

به گزارش فارس،  این دیواره در حالی افتتاح می‌شود که قدیمی و دارای سازه‌های قدیمی است  و قرار است  در آینده مجموعه ورزشی شهید بشارت یک سالن اختصاصی این رشته ایجاد شود.

 انتهالی پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president