کد خبر : 52582
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1403 - 13:38

وزیر کشور: فضای رقابتی خوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حال شکل گیری است

وزیر کشور: فضای رقابتی خوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در حال شکل گیری است

آوای جنوب وزیر کشور گفت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه، امن و سالم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری به خوبی فراهم است و فضای رقابتی خوبی در حال شکل‌گیری است. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب احمد وحیدی روز سه شنبه در سفر به گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای رقابتی خوبی روز

آوای جنوب

وزیر کشور گفت: شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه، امن و سالم انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری به خوبی فراهم است و فضای رقابتی خوبی در حال شکل‌گیری است.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب احمد وحیدی روز سه شنبه در سفر به گچساران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فضای رقابتی خوبی روز به روز در حال شکل گیری است و امیدوار هستیم که مشارکت بالاو نتخاباتی را در هشت تیر شاهد باشیم.

وی افزود: تمامی استانداران و فرمانداران هم با توجه به برنامه ریزی های خوبی که در سطح استان ها انجام شده با آمادگی کامل و با تامین نیازمندی ها، امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری انتخابات هشت تیر آماده هستند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ابعاد مختلف انتخابات به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: داوطلبان در برنامه های تلویزیونی که در کمیسیون تبلیغات ستاد انتخابات پیش بینی شده در حال ارائه برنامه و معرفی خود به مردم هستند.

وی با اشاره به سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این سفر فرصتی برای بررسی طرح ها و پروژه های در دست اجرای استان است و اگر پروژه ای با مورد و و یا کمبود اعتباری مواجه بود برای تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات آن پیگیری ها در سطح ملی و دولت را انجام دهیم.

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و افتتاح چند پروژه‌ مهم و بزرگ در شهرستان های استان از جمله برنامه های وزیر کشور به کهگیلویه وبویراحمد است.

افتتاح ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن به نمایندگی از یکهزار و ۳۸۸ واحد و کنگ زنی ۶۳۰ واحد مسکن از برنامه های وزیر کشور است.

بازدید از پروژه راه گچساران – بابامیدان به طول ۵۳ کیلومتر ، بازدید از بافت های فرسوده و بررسی وضعیت مبلمان شهری در شهرهای مختلف استان، افتتاح پل چهارم بشار یاسوج و بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه های سفر وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.