آوای جنوب

وزیر کشور در معارفه استاندار: در میدان خدمت به مردم همه باید مسئول باشند

آوای جنوب

وزیر کشور: حضور مردم در صحنه، خنثی کننده توطئه‌های دشمن است و باید همه در میدان خدمت به مردم مسئول باشند.

وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با تسلیت عزاداری ایام اربعین حسینی گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی برای ظهور است.
احمد وحیدی با اشاره به اینکه وابستگی به دشمن یک اشتباه است تاکید کرد: حضور مردم در صحنه، خنثی کننده توطئه‌های دشمن است و باید همه در میدان خدمت به مردم مسئول باشند.
وی با اشاره به اینکه این انقلاب مادی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی صرف نیست ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی در راستای انقلاب جهانی است.
احمد وحیدی با تاکید بر اینکه مسائل و تحولات کشور باید در مسیر انقلاب جهانی باشد، گفت: مسئولی روی کار آمده و مسئولی دیگر می‌رود، اما مسئول باید فردی پرتلاش و با رفتار مناسب برای مردم باشد.
وی گفت: استاندار احمدزاده در سمت‌های مختلف در کشور حضور داشت و به مسائل حوزه اجرا و قضا و حقوق آشنا هستندکه مجموعه این تجربیات می‌تواند سبب حل مشکلات شود.
وزیر کشور با بیان اینکه تلاش و مجاهدت سبب اثرگذاری می‌شود، تاکید کرد: نمانیدگان، مدیران و همه ما در برابر مردم و جایگاه خود مسئول هستیم و در این مسئولیت آزموده خواهیم شد که آیا به وظیفه خود عمل خواهیم کرد یا خیر؟
وی با بیان اینکه تمام کار‌ها بر عهده دولت نیست، گفت: در میدان خدمت به مردم همه باید مسئول باشند و اگر ما احساس مسئولیت نکردیم مشکلات حل نمی‌شود.
سردار وحیدی با بیان اینکه دست توانای ملت سبب حل مشکلات می‌شود، تاکید کرد: دولت وقتی دولت است که بخشی از ملت باشد و برای حل مسائل فرهنگی، اجتماعی، پیشرفت و توسعه نیاز به همفکری است.
وزیر کشور با بیان اینکه نوع نگاه به کار باید اصلاح شود چرا که رشد و توسعه هر کشور با توسعه فرهنگ کار امکان پذیر است افزود: با اصلاح نگاه به فرهنگ در کشور‌های مختلف سرمایه خلق شد.
وحیدی پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای را مردود اعلام کرد و گفت: موضوعات که محتوای آن دارای تفرقه باشد با فرهنگ اسلامی سازگار نیست بنابراین ظرفیت‌های اقتدار کشور باید تقویت شود و یکی از ملاک‌های قدرت کشور شهدای کشور هستند.
وی افزود: در سالیان گذشته تلاش‌های مختلفی شد تا کشور دچار تلاطم شود، از طرفی تبلیغاتی سوء و دروغین بر علیه ریاست جمهوری رئیسی شد، اما حضور مردم و عزت آفرینی آن‌ها همه توطئه‌ها را خنثی کرد.
وی توان داخلی را وسیله برای حل مشکلات دانستند و افزود: تکیه به اهل کفر اشتباه است، زیرا ظرفیت‌های مختلفی برای رشد کشور وجود دارد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president