آوای جنوب

وزیر کشور: باید از نیروهای گچساران استفاده حداکثری شود/ تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد

آوای جنوب

وزیر کشور در گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: الحمدالله؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استانداری جهادی، پرکار، پر تلاش، و محبوب است.

؛وزیر کشور در گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: الحمدالله؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استانداری جهادی، پرکار، پر تلاش، و محبوب است.
احمد وحیدی وزیر کشور در جریان سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در ششمین روز هفته دولت به شهرستان گچساران سفر کرد و در حاشیه بازدید از سد چم شیر گچساران و عملیات ساخت قطعه دوم بزرگراه بابا میدان – گچساران – بهبهان در پاسخ به سئوال خبرنگار کبنا نیوز پیرامون عملکرد استاندار، اظهار داشت: بله؛ از عملکرد استاندار کهگیلویه و بویراحمد راضی هستیم. الحمدالله؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد، استانداری جهادی، پرکار، پر تلاش، و محبوب است.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا استاندار کهگیلویه و بویراحمد توانسته به شعارهای دولت جامه عمل بپوشاند؟ گفت: مردمی بودن و تلاش شبانه‌روزی از شعارهای دولت بود که آقای استاندار هم مردمی هستند و هم تلاش شبانه روزی دارند. پیگیری مصوبات سفرها و دغدغه مردم داشتن و بین مردم بودن و تلاش برای رفع مسائل مردم جزء کارهای خوب آقای استاندار است.
وی با تأکید براینکه تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد صحت ندارد، خاطرنشان کرد: مردمی بودن، تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات سفر، در بین مردم بودن و دغدغه مردم را داشتن از ویژگی‌ها و شاخص‌های دولت سیزدهم بوده که استاندار این استان چنین ویژگی‌هایی دارد.
وحیدی تاکید کرد: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمات شبانه‌روزی به مردم هستند.
وزیر کشور با اشاره به حکم سرپرستی برخی از فرمانداران، گفت: حکم سرپرستی مهم نیست مهم این است که باید به عنوان مسئول جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده و به وظایف خود عمل کنند.
وی در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، گفت: از هر کسی که شایستگی بیشتری دارد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوعی جزء شایستگی مدنظر نیست.
وزیر کشور در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص اینکه مردم شهرستان‌ گچساران بیشترین آراء را به آقای رئیسی داده‌اند و مردم گلایه دارند که از نیروهای انسانی و نخبگان این شهرستان در مسئولیت کمترین استفاده و در حق آنها اجحاف شده است، چه برنامه و توضیحی دارید؟ اظهار داشت: حتماً باید از نیروهای خوب و ارزشمند شهرستان گچساران استفاده حداکثری شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president