آوای جنوب

وزیر جهاد کشاورزی به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند + برنامه‌ها

حجتیاستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزیر جهاد کشاورزی امروز پنجشنبه ۵ شهریورماه برای حضور در آئین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به این استان سفر می‌کند.

آوای جنوب؛

سید موسی خادمی در یاسوج، اظهار داشت: محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در سفری دو روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت پروژه‌های عمرانی و اقتصادی مختلفی را افتتاح و کلنگ‌زنی می‌کند.

وی عنوان کرد: استقبال و افتتاح قطعه اول بزرگراه یاسوج -شیراز ساعت ۱۹، شورای اداری راس ساعت ۲۰ در محل استانداری و حضور در شبکه استانی دنا ساعت ۲۲ از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای وزیر جهاد کشاورزی در روز پنجشنبه ۵ شهریورماه در سفر به این استان است.

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتتاح کلینیک دندانپزشکی یاسوج ساعت ۸ صبح، کلنگ‌زنی نمایشگاه دائمی یاسوج ساعت ۹ صبح، افتتاح ایستگاه پمپاژ آب چال مور و چهارتلخ شهرستان باشت ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه، بازدید از پروژه تامین آب باغات دیل و آرو در شهرستان گچساران ساعت ۱۵ و افتتاح سیستم آبیاری قطره‌ای و اجرای باغات شمس آباد چرام ساعت ۱۶ نیز از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده وزیر جهاد کشاورزی به استان کهگیلویه و بویراحمد در روز جمعه ششم شهریورماه است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president