آوای جنوب

وزارت اطلاعات، ستون حصین و نامریی دیوار پراستحکام امنیت ملی

کم نیست حوادث و توطئه هایی که در نطفه خنثی شدند و یا قبل از هر اقدامی با اقدام به موقع چشمان نامحسوس حریم امنیت ملی عوامل آن به دام افتادند و …

فعالیت موثر ولی نامحسوس دستگاه مقتدر و هوشمند اطلاعاتی کشور باعث شده که این دستگاه چون ستون حصین و نامریی دیوار پراستحکام امنیت ملی از ایفای نقش اثرگذاری در عرصه کشف توطئه های دشمن و تامین امنیت ملی برخوردار باشد.

آوای جنوب؛

داشتن سیستم قوی اطلاعاتی کارآمد و به روز با توان رصد و کشف سریع هرگونه توطئه ای و تحرک نرمی از سوی دشمن در عرصه داخلی و خارجی ویژگی، اهمیت و توانایی خاصی به کار مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) کشورمان داده است.

کم نیست حوادث و توطئه هایی که در نطفه خنثی شدند و یا قبل از هر اقدامی با اقدام به موقع چشمان نامحسوس حریم امنیت ملی عوامل آن به دام افتادند و از وقوع حوادث تلخ پرشماری جلوگیری شده است.

ظرافت ها،حساسیت ها،پیچیدگی ها و از طرفی اهمیت سری ماندن اطلاعات به لحاظ برخی معذوریتها و محدویتهای اطلاع رسانی از مسایلی است که باعث شده که اقدامات بزرگ و حیاتی خادمان عرصه جنگ نرم در حوزه امنیت ملی گمنام و بدون بازگو باقی بماند.

گذشت ۳۵سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی و کسب تجربه و توفیقات ارزنده ، هوشمند و فراگیر خادمان سیستم اطلاعات کشور اینک این دستگاه را به نقطه قوتی برای نظام ،دفاع از امنیت ملی و خاکریزی سترگ در برابر تهدیدها و توطئه های نرم و پیچیده دشمن قرار داده است.

کشف باندهای مختلف ضدامنیتی، شناسایی و دستگیری برخی مزدوران دشمن نطیر عاملان ترور شهدای هسته ای،به دام انداختن ریگی ،کشف باندهای قاچاق مواد مخدر،کالاو ارز و مفسدان اقتصادی بخشی از خدمات ارزنده سربازان گمنام امام زمان (عج )است که ملت رشید ایران قدردان خدمات این نیروهای مخلص و فداکارند.

از افتخارات دستگاه اطلاعاتی و نیروهای سختکوش و گمنام کشور این است که عملکرد آنها نه تنها مورد اعتماد و افتخار مردم ولایی ایران است، بلکه دشمن نیز به قدرت این سیستم قوی ، کارآمد و هوشمند نیز همواره اعتراف نموده است.

اینک چتر امنیت ملی ایران اسلامی که به برکت انقلاب اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح مقتدر و سیستم قوی اطلاعاتی گسترانیده شده است، سرمایه ای گرانبهاست که باید با حفظ وحدت همدلی بیش از پیش از آن دفاع کرد.

۱۹مهر، سالروز تاسیس وزارت اطلاعات است،این نامگذاری فرصتی است تا تلاشها و خدمات ارزنده و حیاتی خادمان این عرصه را ارج نهاد و خداقوت گفت و یاد وخاطره شهدای والامقام این عرصه را پاس داشت.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president