آوای جنوب

معاون عمرانی استاندار با همراهی تعدادی از مدیران کل ، شورای شهر و مسئولان شهرداری یاسوج از برخی از خیابان های شهر یاسوج از جمله منطقه شرف آباد بازدید و مشکلات این خیابان ها را بررسی و در دستور کار قرار دادند.

 

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی مدیرکل امور شهری استانداری فرماندار بویراحمد،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، عضو شورای شهر یاسوج و معاون شهرداری یاسوج از مشکلات خیابان های مختلف منطقه شرف آباد  شهر یاسوج و برخی مناطق دیگر بازدید کردند و حاجی زاده خواستار پیگیری مشکلات زیرساختی این مناطق از طریق دستگاه های متولی شد.

 

معاون عمرانی استاندار دراین بازدید گفت: اکثر درخواست ها در این خیابانها ایجاد فضای سبز مناسب،روشنایی برخی خیابان ها، آسفالت و جدول کشی برخی خیابان ها که هنوز آسفالت نشده اند و بازگشایی برخی کوچه ها بود.

حاجی زاده افزود: رفع مشکلات این خیابان ها در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی با دستگاه های متولی از جمله شهرداری، شرکت برق ، شرکت آب و فاضلاب و سایر دستگاه های خدمات رسان جهت رفع این مشکلات زیرساختی اقدام خواهد شد.