کد خبر : 13880
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آبان 1394 - 2:49

ورود زائران کاروان پیاده «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلا» به گچساران

ورود زائران کاروان پیاده «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلا» به گچساران

ظهر امروز زائران کاروان پیاده «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلا» به گچساران رسید. آوای جنوب؛ ظهر امروز کاروان پیاده هفت نفره «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلای معلی» به گچساران رسید. سید مهدی خدیوپور مسئول حوزه مقاومت امام خامنه‌ای زرین‌دشت که به عنوان مسئول این کاروان با دیگر همراهان خود با پای پیاده به

ظهر امروز زائران کاروان پیاده «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلا» به گچساران رسید.

آوای جنوب؛
ظهر امروز کاروان پیاده هفت نفره «از حرم شاهچراغ (ع) تا کربلای معلی» به گچساران رسید.

سید مهدی خدیوپور مسئول حوزه مقاومت امام خامنه‌ای زرین‌دشت که به عنوان مسئول این کاروان با دیگر همراهان خود با پای پیاده به گچساران رسیدند، در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کاروان حرم تا حرم از محل حرم شاهچراغ (ع) به سوی حرم امام حسین (ع) در کربلا تدارک دیده شده و این مسیر با پای پیاده طی می‌شود.

وی افزود: طول مسیر حرم تا حرم یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر است و در حال حاضر هفت روز است که در حال پیمودن این مسیر هستیم که امروز به گچساران رسیدیم.

خدیوپور با بیان اینکه رسیدن به کربلا حدوداً ۳۰ روز طول می‌کشد، گفت: با احتساب این کاروان تاکنون چهار مرتبه مسیر حرم تا حرم را با پای پیاده طی کرده‌ایم.

مسئول حوزه مقاومت بسیج امام خامنه‌ای زرین‌دشت تصریح کرد: عشق به امام حسین (ع) و اهل بیت (ع) هر کار سخت و طاقت‌فرسایی را آسان و سهل می‌کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.