آوای جنوب

ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاراتی از رئیس جمهور دارند؟/از سالن های فاقد امکانات تا حضور در مسابقات با پول توجیبی

آوای جنوب

ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد چه انتظاراتی از رئیس جمهور دارند؟
ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد که برای انجام فعالیت های ورزشی و شرکت در مسابقات ملی و استانی با موانع زیادی روبه رو هستند در آستانه سفر هیات دولت به این استان از رئیس جمهور انتظار دارند تا برای رفع این موانع برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

اگرچه دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته تلاش های زیادی برای بهبود امکانات و زیرساخت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد انجام داده اما برخی مشکلات باعث شده فعالیت های ورزش های همگانی و قهرمانی در این استان با موانعی مواجه شود.

ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد کمبود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در سالن های ورزشی را از مهمترین خواسته های خود از رئیس جمهور عنوان می کنند.

آنان با اشاره به اینکه انجام فعالیت های ورزشی با تجهیزات سرمایشی ناکافی در دمای ۵۰ درجه تابستان های شهرستان های گرمسیری نظیر گچساران و بهمئی و مناطق سردسیری مانند یاسوج و دنا در دمایی تا ۱۰ درجه سانتیگراد زیرصفر کاری بس دشوار است تاکید می کنند که از رئیس جمهور انتظار دارند در سفر به کهگیلویه و بویراحمد مصوبه ای تصویب کند تا نسبت به تامین تجهیزات مذکور در این مکان ها اقدام شود.

ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمدی همچنین نبودن مکان هایی برای اسکان در هنگام برگزاری جشنواره های ورزشی یا دوره های آموزشی را از دیگر کمبودهای فعالیت های ورزشی در این استان عنوان می کنند.

این ورزشکاران اعتقاد دارند که نبودن حداقل امکانات ورزشی برای حمل و نقل تیم های ورزشی به استان های دیگر از دیگر مشکلاتی است که بی توجهی به آن می تواند باعث دلسردی از ادامه فعالیت های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president