آوای جنوب

واگذاری سالن نورالله گرانی‌پور به هیئت هاکی گچساران

رئیس فدراسیون هاکی کشور گفت: سالن نورالله گرانی‌پورپدر هاکی ایران، شفیع که از مطالبات اساسی ورزشکاران هاکی گچساران بود به هیئت ورزش هاکی این شهرستان واگذار می‌شود.

آوای جنوب؛

بهرام شفیع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر مطالبه ورزشکاران هاکی این شهرستان مبنی بر نبود سالن اختصاصی هاکی و بازپس‌گیری «سالن تخصصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی ایران» اظهار کرد: در این خصوص با مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی رایزنی و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و با واگذاری سالن اختصاصی نورالله گرانی‌پور پدر هاکی به هیئت هاکی موافقت شده است.

وی با بیان اینکه فدراسیون هاکی کشور نیز پیگیر این قضیه بوده است، تأکید کرد: سالن هاکی نورالله گرانی‌پور از ابتدای ساخت تاکنون به هیئت هاکی گچساران و ورزشکاران این شهرستان اختصاص داشته و به زودی با هماهنگی‌های صورت گرفته از این سالن استفاده می‌شود.

رئیس فدراسیون هاکی کشور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر جایگاه ورزش هاکی گچساران در کشور گفت: هاکی گچساران از سال‌های گذشته تاکنون منشأ خدمات و موفقیت‌های خوبی به ورزش هاکی کشور بوده و از دیرباز چهره‌های طراز اولی را به کشور معرفی کرده است.

شفیع ادامه داد: حضور تیم هاکی نفت و گاز گچساران در لیگ برتر هاکی کشور نشان‌دهنده قدرت و پیشرفت هاکی گچساران در سطح کشور است.

وی ادامه داد: لیگ برتر جایگاه تیم‌های قدرتمند و برگزیده کشور بود که هاکی نفت و گاز نیز خود را به عنوان تیم‌های برتر هاکی کشور معرفی کرده است.

شفیع ادامه داد: ورزش هاکی گچساران از مربیان و پیشکسوتان خوبی برخوردار بوده که با استفاده از تجارب و دانش این افراد ورزش هاکی در گچساران توسعه بیشتری پیدا می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. بی نام گفت:

    چمن هاکی نورالله گرانی پور،

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president