آوای جنوب

واکنش نتانیاهو به مواضع امروز رهبر انقلاب

نتانیاهونخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از رسیدن به پایتخت انگلیس به مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت که رهبر ایران صراحتاً آمریکا را شیطان بزرگ می‌داند و قصد نابودی اسرائیل را دارد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز به لندن رسید و به محض ورود، از موضع ایران به خصوص مواضع رهبر معظم انقلاب در برابر آمریکا و رژیم متبوعه‌اش انتقاد کرد.

بر اساس گزارش «عاروتص شوا»، نتانیاهو در ادامه کمپین خود برای جلوگیری از تصویب توافق هسته‌ای گفت که ایران با توافق هسته‌ای در حال گول زدن غرب است.

وی گفت: «(آیت‌الله) خامنه‌ای هیچ جای توهمی برای حامیان توافق نگذاشته است؛ وی صراحتاً گفته که آمریکا شیطان بزرگ است و ایران قصد دارد اسرائیل را نابود کند.»

نتانیاهو پیش‌بینی‌های شخصی خود را بر زبان آورد و گفت: «این اتفاق نخواهد افتاد … اسرائیل کشوری قوی است و قوی‌تر هم خواهد شد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی این سخنان را بر زبان آورد که ارتش رژیم متبوعه‌اش فقط تا پیش از بیرون رانده شدن از جنوب لبنان به خاطر فشار پارتیزان‌های حزب‌الله و شکست‌های متوالی از مقاومت لبنان و فلسطین، «ارتش شکست‌ناپذیر» خوانده می‌شد.

بنیامین نتانیاهو ادامه داد: «به هر حال، نتیجه‌ای که از سخنان مقامات تهران گرفته می‌شود این است که همه کشورهای مسئول باید برای جلوگیری از تروریسم و حمله ایران که متاسفانه با این توافق افزایش می‌یابد، همکاری کنند.»

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president