آوای جنوب

واکنش فرماندار گچساران : اگر مطمئن هستند که هیئت اجرایی می تواند در انتخابات دخالتی داشته باشد به ما هم آموزش بدهند

در برگزاری انتخابات افراد با در دست داشتن شناسنامه برای رأی دادن به حوزه می‌آیند و در این شرایط افزون بر ۱۸ نفر از ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی، شورای نگهبان و نماینده کاندیدا…در شعبه حاضر هستند که با این شرایط امکان شائبه‌ای وجود ندارد

فرماندارعبدالرحیم رحیمی امروز در جلسه هماهنگی هیئت‌های برگزارکننده انتخابات در گچساران و باشت اظهار کرد: امروز ایران اسلامی نظامی قدرتمند و پیشرفته در سطح جهان بوده که حرف‌های زیادی در عرصه‌های مختلف از جمله دموکراسی برای گفتن دارد.

آوای جنوب؛

رحیمی با اشاره به اینکه تاکنون جلسات بسیاری برای انتخابات هفتم اسفندماه امسال برگزار کرده‌ایم، افزود: پس از ثبت نام در انتخابات با کاندیداها جلسه‌ای برگزار کردیم و در مجموع جلسه خوبی بود و بازتاب بسیاری در شهرستان و استان به همراه داشت.

وی افزود: نظامی که بر پایه نظر و عقیده مردم ایجاد شده و تداوم دارد هیچ‌گاه دستخوش تخریب و اضمحلال نمی‌شود.

فرماندار گچساران با بیان اینکه انتخابات بلوغ سیاسی و فکری ملت ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان همواره قصد ضربه زدن از نقاط قوت انقلاب اسلامی را داشته‌اند که طی سال‌های اخیر انتخابات را به در نقشه‌های خود تعریف کرده‌اند.

رحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در حوزه گچساران و باشت خاطرنشان کرد: انتخاب هوشمندانه مردم در انتخاب کاندیداهای اصلح مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت باشد.

وی در بخشی از سخنان خود در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر جلوگیری از برخی شائبه‌های احتمالی به دلیل آنچه یکنواخت بودن فکری یا سیاسی اعضای اخذ رأی عنوان شد، گفت: در برگزاری انتخابات افراد با در دست داشتن شناسنامه برای رأی دادن به حوزه می‌آیند و در این شرایط افزون بر ۱۸ نفر از ارگان‌ها و نهادهای مختلف از جمله نماینده فرمانداری، نیروی انتظامی، شورای نگهبان و  نماینده کاندیدا…در شعبه حاضر هستند که با این شرایط امکان شائبه‌ای وجود ندارد.

فرماندار گچساران در واکنش به اعتراض مبنی بر اینکه معتمدین توسط فرماندار تنها از یک جریان انتخاب شده است با بیان اینکه مگر قرار است هیئت اجرایی در صندوق ها رای بدهند گفت : اگر دوستانی که معترض هستند مطمئن هستند که هیئت اجرایی می تواند در انتخابات دخالتی داشته باشد  به ما هم آموزش بدهند.

رحیمی تاکید کرد من به عنوان فرماندار به ۸ نفر هیئت اجرایی به عنوان معتمد اعتماد کامل دارم ولی اگر دوستان قبلا کاری در هیئت اجرایی انجام داده اند به ما هم یاد بدهند .

رحیمی با اشاره به وضعیت برگزاری انتخابات در گچساران گفت: در گچساران ۱۰۱ شعبه اخذ رأی وجود دارد که ۶۲ شعبه در سطح شهر و مابقی در حوزه روستایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: از تعداد ۶۲ شعبه در حوزه شهری دوگنبدان دو شعبه سیار پیش‌بینی شده است.

رحیمی با اشاره به تعداد شعب در حوزه‌های تابعه گچساران بیان کرد: در حوزه لیشتر ۱۳ شعبه اخذ رأی، حوزه بویراحمد گرمسیر ۶ شعبه، بی‌بی حکیمه(ص) چهار و مجموعه حوزه امامزاده جعفر(ع) گچساران نیز ۱۶ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

فرماندار گچساران یادآور شد: در حال حاضر همه امورات انتخاباتی در گچساران روال عادی و مطلوب دارد.

رحیمی عنوان کرد: در حال حاضر افزون بر ۱۸۰ نفر نیروی ماهر و تخصصی در حوزه رایانه در حال گزینش فنی هستند تا در برگزاری مطلوب انتخابات همکاری کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president