آوای جنوب

واکنش علی فولادی وندا به انتخاب اعضای هئیت اجرایی انتخابات:سالی که نکوست از بهارش پیداست/با اقتدار به صحنه انتخابات خواهیم آمد

آوای جنوب

به گزارش آوای جنوب مهندس علی فولادی وندا مدیرعامل اسبق شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و کاندیدای ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی در تماس با آوای جنوب اظهار کرد: با معرفی اعضای هیئت اجرایی انتخابات مردم به خوبی دریافتند که برخی فقط شعار می دهند و باید عنوان کنم سالی که نکوست از بهارش پیداست.


وی ادامه داد: آخر چگونه می شود در شهری که نیمی از آن را قشقایی ها تشکیل می دهد یک قشقایی در میان هیئت اجرایی انتخابات در گچساران و باشت نباشد و این مهم را مقامات ذیربط باید پاسخگو باشند.
فولادی وندا تصریح کرد: ضمن اینکه به قومم افتخار میکنم اما به عنوان فرزند این شهر خطاب به آقایان می گویم در این شهر لر و ترک و اصفهانی و بهبهانی و بختیاری و دیگر اقوام هم زندگی می کنند.
فولادی وندا خاطرنشان کرد: اصلا قابل پذیرش نیست چرا که انتخاب اعضا با مشورت کاندیداها صورت می‌گیرد اما هیچ کدام از آنها حاضر نشده اند به یک قشقایی یا بهبهانی و اصفهانی و بختیاری اعتماد کنند و متاسفم که بگویم آقایان فقط شعار می دهند و بس باید بگویم آقایان که برای تصاحب رای دایه دلسوزتر از مادر قشقایی ها هستند اما حاضر نشده اند یک نفر را از اقوام دیگر معرفی نمایند .
فولادی وندا بیان کرد: آن از استخدام ها و انتصاب هایشان وموارد مشابه آن که در روزهای آینده خواهم گفت و این هم از انتخاب هئیت اجرایی و ما برای رقابت مقتدرانه؛ رفع تبعیض و باند و قوم گرایی که تار و پود این شهر را به یغما برده است به صحنه انتخابات خواهیم آمد.
فولادی وندا ادامه داد: مقام معظم رهبری از مشارکت حداکثری سخن می فرمایند و این بدان معناست که متولیان برگزارکننده انتخابات باید از همه ظرفیت ها استفاده نمایند لذا انتخاب این افراد نشان دهنده آن است مسوولان دانسته یا ندانسته به دنبال مشارکت حداکثری نیستند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president