آوای جنوب

واکنش عدل هاشمی به انتخاب شهردار/اعمال نفوذ به اعضای شورای شهر اجحاف به مردم و خیانت به نظام است

آوای جنوب

سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق شهرستان های چهارگانه نسبت به موضوع انتخاب شهردار دهدشت واکنش نشان داد و گفت: اعمال نفوذ به اعضای شورای شهر دهدشت اجحاف به مردم و خیانت به نظام است و به انتخاب مردم در شورای شهر احترام می‌گذارم.

به گزارش آوای جنوب عدل هاشمی‌پور نماینده سابق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در پیامی به موضوع انتخاب شهردار دهدشت اشاره کرد و نوشت:
؛ سردار عدل هاشمی پور در یادداشت خود نوشت:

وَأَعِدُّوالَهُم مَّا ٱستَطَعتُم مِّن قُوَّه وَمِن رِّبَاطِ ٱلخَیلِ تُرهِبُونَ بِهِۦ عَدُوَّ ٱللَّهِ وَعَدُوَّکم

ایام الله سیزدهم آبان یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان تهران و تسخیر لانه‌ی جاسوسی آمریکا را به عنوان روز «ملی مبارزه با استکبار» جهانی، که اندیشه‌ای شد تا ام الخبائث تمام تحریم و تهدید و لشکرکشی‌های خونبار جهانی، یعنی آمریکای جهانخوار و خلف نامشروع آن دیو عدالت ستیز، رژیم غاصب اسرائیل و همه‌ی فکرها و ایده‌های استکباری و خفقانِ انسانیت محوری را به ذلت نشانیم گرامی می‌دارم.

همانگونه که رهبر فرزانه‌ انقلاب و ساعی مریدان و مظلومان جهان، به همه ما تعلیم دادند، قانون مداری و جهش در توسعه طلبی را باید منش و یقین خود بدانیم. پایبندی به فرامین مقام عظمای ولایت، همسویی با قوانین بالادستی، برخوداری از رفتارهای ضابطه مند و اهتمام در جهش تولید با نگاه توسعه طلبی از مهمترین وظایف مسئولان و مدیران اجرایی کشور است.

اینجانب، از ابتدای خدمتم تاکنون، گفتمان انقلاب، امام و رهبری را بر خود مسلم دانسته و به عنوان مقلدی مثبت اندیش و مریدی دستور پذیر، از هرگونه بی‌قانونی در مدیریت‌ها، دخالت در امورات اجرایی غیر محوله، اهمال در انجام وظیفه و بی تفاوتی نسبت به آینده‌ی ملت، جامعه و نظام اسلامیم اجتناب نموده و همواره سعی داشتم که مصلحت ایران سربلند و اسلام عزیز را بر تمام منافع شخصی‌ام ارجح بدانم.

متأسفانه عده‌ای که حفظ منافع خود را در دسته بندی‌های سیاسی، جهت گیریهای اجتماعی و افتراق ملی می‌دانند، رفتارهای غیر اخلاقی مثل ایجاد شبهه، دروغ پردازی و شایعه پراکنی را تمام تفکر خود دانسته و سعی در انزوای نظام و مردم دارند.

اکنون که قرار است مثل ادوار گذشته، شهردار شهر دهدشت را در فرایندی قانونی و توسط منتخبین مردم انتخاب و معرفی کنند، جریان شایعه ساز، سعی در ایجاد فاصله بین خادم مردم با ملتی که همه‌ فکر و زندگی من هستند، دارند.

این درحالی است که پیمان پایبندی بر فرامین رهبرم و خادمی مردم قدرشناس سرزمینم را با جانم تضمین نموده و هموراه، بویژه در دوره نوکری‌ام برای کهگیلویه بزرگ، بر تمام دسته بندیها، مرزبندی‌ها و جناح بازیهای سیاسی دست رد زدم.

لذا با ایمان به هدفی که در این نظام مقدس تقبل نموده و مسیری که از فرمایشان امام و رهبری عزیزم انتخاب نموده‌ام، همانگونه که تاکنون دخالتی در مدیریت‌های اجرایی نداشتم، به انتخاب مردم در شورای اسلامی شهر دهدشت احترام گذاشته و کمترین سوگیری برای انتخاب شهردار و اعمال نفوذ بر اعضاء محترم شورای شهر دهدشت را اجحاف به مردم و خیانت به نظام می دانم و همگان را به رعایت اخلاق اسلامی و پایبندی به قوانین و احترام به رأی مردم دعوت می‌کنم.

از مردم حق شناس، حقیقت بین و وفادار به نظام و انقلاب و رهبری انتظار دارم که به شایعات و بداخلاقی‌ها توجهی نکنند و مطمئن باشند که این فرزند کوچکتان بر همان عهد پاسداریش وفادار بوده و تا جان در بدن دارم بر میاق با شما، شهدا، امام و رهبری عزیزم با افتخار و اقتدار، وفادارم.

وسلام علی من تبع الهدی
عدل هاشمی پور

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president