آوای جنوب

واکنش سید ناصر به خداحافظی های این روزهای لیدرها/سید ناصر تنهاتر از همیشه

آوای جنوب

از انتخاباتی که عصر جمعه سید ناصر راهی فرمانداری گچساران شد و در نمازخانه فرمانداری استراحت کرد تا ساعاتی که پیروزی را قطعی دید تا این روزها که به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم به سرعت گذشت .

نویسنده پایی که جا ماند را چه شده است که در ابتدا برادر به او نامه می نویسد و در ادامه دوست و دشمن .
روزی و روزگاری مدیران این شهر در جلسات شورای اداری بر سر نام آوردن تاجگردون رقابت داشتند و همزمان پروفایل های واتساپ و اینستاگرام آنها تصویر غلامرضا تاجگردون بود اما پس از کنار رفتن تاجگردون آنها نیز آرام و بی صدا تاجگردون را حذف کردند .
هواداران تاجگردون از آن کوهپیمایی کوه گُل به این طرف فضای مجازی را در سیطره ی خود دارند آنها از ضعف مدیران سیدناصر استفاده کرده کار را به جایی رسانده که باهر حرکت سیدناصر یک واکنش در قالب طنز را نشر میدهند کاری که برخی مدیران ضعیف کنونی حتی در دفاع از عملکرد نماینده کنونی حاضر نیستند زحماتش را استوری یا نشر دهند.

گذشت تا سکان نمایندگی به سیدناصری سپرده شد که قرار بود سنت شکنی کند اما او نیز به دلایل مشاوره های اشتباه تلاش بر رضایت طوایف داشت چنانکه در آخرین انتصاب نوذرشبرنگ بنرهای او را در کنار سید ناصر و استاندار مشاهده می کنیم .

کدام از مسولین امروزی در انتخابات پیش رو کنار سید ناصر حسینی خواهند بود و او امروز تنهاتر از همیشه وارد گود انتخابات می شود.
مدیرانی و منصوبینی که حتی حاضر نیستند در فضای مجازی و گروه ها از عملکرد او دفاع کنند و سکوت کرده اند نشان از روزهای سخت برای نماینده فعلی مردم گچساران و باشت می دهد .
انتقام سخت شعار تاجگردون بود اما باحرکت تند لیدر معروف و متعصب حسینی ها در نامه ی سیزده صفحه ای خطاب به سیدناصر،اینگونه برمی آید که عدو سبب خِیر شده و انتقام سخت برخی طرفداران سیدناصر نیز در راه است.
هر چند فرصت اندک است اما باید منتظر ماند و دید آیا سیدناصر ترکیب را تغییر می دهد یا فرد جدیدی را وارد بازی انتخابات خواهد کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president