آوای جنوب

واکنش دادستان گچساران به حادثه قتل : اشخاصی که با جو سازی در فضای مجازی به این موضوع دامن می زنند برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد

آوای جنوب
دادستان گچساران گفت : اشخاصی که با جو سازی در فضای مجازی به این موضوع دامن می زنند برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد

به گزارش آوای جنوب محمدصدرا ادیبان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره حادثه که منجر به قتل شد در سریعترین زمان شورای تامین شهرستان تشکیل جلسه دادند .
وی ادامه داد: اعضای شورای تامین با حضور در محل حادثه اهالی منطقه را به آرامش دعوت کردند و فرماندار در جمع آنها صحبت کرد .
دادستان گچساران گفت: در این خصوص نشستی با خانواده مقتول و قاتل برگزار شد و خانواده های فوق این موضوع را به تصمیم قانون واگذار کردند.
ادیبان در واکنش به استفاده برخی از افراد از این حادثه در فضای کنونی انتخابات عنوان کرد: این درگیری هیچ گونه ارتباطی با سیاست و انتخابات ندارد و شهر در حال حاضر در آرامش کامل به سر می برد .

دادستان گچساران ابراز کرد: متاسفانه یک عده از این موضوع سواستفاده کرده و به این افراد هشدار داده می شود که اگر بخواهند به این موضوع با نگاه سیاسی دامن بزنند برخورد جدی صورت خواهد گرفت.
دادستان گچساران خاطرنشان کرد: به شهروندان گچساران این اطمینان خاطر را می دهیم شهر در حال حاضر در آرامش کامل است و ورودی و خروجی شهر توسط نیروهای امنیتی و بسیج تحت کنترل است.
بر اساس این گزارش دادستان شهرستان گچساران به بستگان مقتول این تضمین را داد مسببین این قتل تحت تعقیب و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president