آوای جنوب

واکنش امام جمعه گچساران به سخنگوی شورای نگهبان: آن امام جمعه ای که گفته است کفن می پوشم را معرفی کنید

آوای جنوب
امام جمعه گچساران :لطفا آن امام جمعه ای را که (به قول حضرتعالی) گفت کفن میپوشم ، صریحا ومشخصا معرفی فرمائید…تا علنا و رسما دستشان را ببوسم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در مطلبی خطاب به “کدخدایی” سخنگوی شورای نگهبان نوشت:

بسمه تعالی

محضرمبارک برادر ارجمند جناب آقای دکتر کدخدائی سخنگوی شورای محترم نگهبان ، ضمن عرض سلام و ادای احترام ، به عنوان برادر کوچکتان ، دو نکته شاید لازم را به محضر مبارک ، پیشنهاد می دهم که ممکن است خالی از اثر نباشند .

۱_در مصاحبه ها و فرمایشات تان ، شورای محترم نگهبان و ائمه خدوم جمعه را در مقابل همدیگر قرار ندهید ، چون این دونهاد دینی ، هر دو از بطن انقلاب به وجود آمدند و هر دو زیر مجموعه جایگاه مقدس ولایت ، و در عرض هم نیستند بلکه در طول هم هستند .

۲_لطفا آن امام جمعه ای را که (به قول حضرتعالی) گفت:” کفن میپوشم” ، صریحا و مشخصا معرفی فرمائید تا حقیرتحقیق و بررسی کنم اگر حقیقتا به خاطر دفاع از عزت و آبرو ، و وضعیت بسیار نامطلوب و نگران کننده بیکاری و معیشت مردم و همچنین دفاع از مبانی دینی و ارکان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دست آورد خون مقدس شهداء والامقام ،گفت کفن می پوشم ، علنا و رسما دستشان را ببوسم و باافتخار ، محضرشان عرض کنم ما را هم مثل خودت کفن بپوشان ،چون متأسفانه حقیر تاکنون چنین توفیقی نداشتم .

در آخر ازامثال شما انتظارمی رود ، حرکت دفاع ازحقوق مردم رنج دیده و زجرکشیده ایران اسلامی را که در هیچ کجای عالم نظیرندارند ،و همچنین دفاع از معتقدات دینی و انقلابی و ولائی مردم و مملکت را که از احسن الحسنات شمرده می شوند به عنوان حرکت و رفتارقبیح و ناپسند تلقی ننموده و به جامعه القاء نفرمائید.

بااحترام مجدد

حقیرسیدامین الله حجازی

امام جمعه کوچک شهرانقلابی وولایتمدار گچساران

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president