آوای جنوب

واکنش هومان عسکری: روسای ادارات در حال جمع کردن آرا هستند/اگر اتفاقی بیفتد دودمان شما را به باد می دهم/ پیشنهاد ۵ میلیاردی / تصاویر

آوای جنوب:

به گزارش آوای جنوب از گچساران دکتر هومان عسکری در جمع  بزرگان تیره کزنلو گفت: امروز خوشحال و خرسندم که در جمع شما بزرگان هستم و این حضور مطمئن باشید پیام بزرگی دارد.

وی ادامه داد: امشب استاد عزیزم حاج ایاز آقایی و حاج اروجی و خواهر عزیزم خانم فولادی در جمع ما هستند که  استاد عزیزم آقای آقایی  فرمودند ،یک روز ۷ کاندیدا ترک دادیم و یک زمان ایل بودیم و ۷ اصلح را وارد شورا شدند و وقتی متوجه شدند ما وحدت داریم به فکر اختلاف انداختن افتادند.

عسکری افزود:  آنها ما را طایفه طایفه کردند و بعد تیره تیره شدند و الان شورای شهر ما یک نفر در ترک دارد.

این کاندیدای جوان قشقایی ابراز کرد: ببینید با ایل ما چه کرده‌اند، کاری کرده اند که می‌گویند جلسه با طایفه فلانی در خانه آقای فلان.

عسکری با بیان اینکه ذات و فرهنگ قشقایی یعنی اتحاد و یکدلی و مبارز با تبعیض و قوم گرایی است، عنوان کرد: محال ممکن است در میان قشقایی ها مدیری اختلاس گر پیدا شود چرا که ما صداقت داریم.

وی اذعان کرد: من در این انتخابات و بعد از رد صلاحیتم متوجه شدم قشقایی کسی را ندارد.

این کاندیدا یازدهمن دوره انتخابات مجلس تصریح کرد: اول به دنبال آن بودند که قشقایی کاندیدا نداشته باشد و بعد می‌گفتند قشقایی رای نخواهد آورد.

عسکری گفت: خدا می داند اگر دور گذشته فولادی به مجلس می ‌فت رئیس کمیسیون انرژی بود و این شهر آباد می شد.

وی با اشاره به اینکه مگر امام حسین(ع)  و صولت الدوله به جنگ می‌رفتند به فکر شکست بودند، افزود: تاریخ نشان داده  که قشقایی آدم ترسو نداشته است.

این کاندیدای جوان ابراز کرد: من که آمدم فکر نمی‌کردند  خواهم آمد و از روزی که آمدم به فکر تفرقه و نفاق افتادند.

عسکری ادامه داد: موقعی که آمدند به من زنگ زدند که شکست می‌خوری و من به آنها  گفتم من از شکست نمی ترسم.

این کاندیدا ادامه داد: فردایش گفتند آمده ای برای فلانی اما بدانید من آمده ام تا روز ۳ اسفند جشن پیروزی را به همراه شما بزرگان برگزار کنیم.

عسکری افزود: به من بسته پیشنهادی دادند اول گفتند یک پرونده ای هست بیست میلیاردی که ۵ میلیارد آن هم برای خودت اما من قشقایی هستم و پول دیده‌ام اما مثل خاوری نیستم که
من را تهدید کردند، من از مرگ نمی ترسم اما اگر اتفاقی بیفتد دودمان شما را به باد می دهم.

این کاندیدای جوان اذعان کرد: اما وقتی عیار من را دیدند آمده‌اند تا من را رد صلاحیت کنند و من که می دانستم مشکلی ندارم و آنهایی هم که آنجا رفته اند و دست و شادی می کنند هر کاری می خواهید انجام دهید گزارش هم پشت سر من می دهید مشکلی نیست اما نتوانستید من را رد کنید و یک مرحله هم رسید تا ردتان کنم اما من فرزند صولت الدوله هستم.

عسکری اظهار کرد: یک عده می گفتند که قشقایی باید کاندیدا داشته باشد و اگر ۲۰ هزار  رای هم باشد می گویم قشقایی یک کور و لال و فلج هم باشد و بداند هم رد صلاحیت می شود باید کاندیدا شود تا دنیا بداند قشقایی زنده است.

وی ابراز کرد: قشقایی یعنی پاک دستی و امشب حاج آقایی در جمع ما است که در دوران مدیریت خود هرگز تبعیض انجام نداده است.

عسکری ادامه داد: من نیازی به هیچ سمتی ندارم و نیازی ندارم و من و آقای روحانی با هم وکالت گرفتیم و هر کس آمد شایعه کرد و  بگویید هر وقت کاندیدای  آنها مناظره کرد در خدمتش هستم و من به کسی که دروغگو و شعار الکی می دهد رای نخواهم داد.

این کاندیدا  خاطرنشان کرد: این دوره همه شما هومان عسکری هستید و من هومان تربیت شده قشقایی ها هستم.

وی افزود: ما اگر می گوییم قشقایی به دنبال آن هستیم تا فرهنگ بهمن بیگی را پیاده کنیم.

عسکری اذعان کرد: ما به دنبال ایجاد امنیت روانی در این شهر هستیم چیزی که امروز می بینید روسای ادرات خانه به خانه می روند تا این نماینده بماند برای حفظ صندلی هستند.

این کاندیدا گفت: آیا در این شهر بختیاری و اصفهانی و بهبهانی وجود ندارد آیا آنها شایسته نیستند.

عسکری عنوان کرد: لر و ترک دو بازوی این شهر هستند اما همه شهروند گچساران هستند.

وی ابراز کرد: آیا می دانید در سال گذشته میزان خودکشی در این شهر ۲۷۰ نفر بوده است و آیا میدانید در کشور رتبه دوم  در زمینه خودکشی  را دارد.

این کاندیدا عنوان کرد: آیا می دانید در این شهر میزان مصرف مواد مخدر به چه میزان است و از طلاق خبر دارید.

عسکری بیان کرد: آمار من می گوید ۸۰ خانواده شش نفر آنها سر کار هستند و شغل ها را طبقه بندی کرده اند و براساس شغل پدر و طایفه شغل می دهند به گونه ای که به یکی نگهبانی می دهند و دیگری… و این فاجعه است.

وی اظهار کرد: چهل سال است مسوولینحرف مفت می‌زنند و اگر نمی‌زدند مردم ناامید نمی شدند و اگر اجرا می کردند حال و روز ما اینگونه نبود چنانکه مقام معظم رهبری بیست سال پیش دستور ۸ ماده ای داد اما متاسفانه اجرایی نشد.

عسکری خاطرنشان کرد: ما اجازه نمی دهیم گام دوم انقلاب را عده ای مصادره کنند و حرفمان این است.

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president