آوای جنوب

فرماندار گچساران:

هیئت های عزاداری حق بستن خیابان ها را ندارند/ هیئت ها برای سخنرانان باید با ما هماهنگی کنند

با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، استفاده سیاسی و ابزاری از مراسمات عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در گچساران ممنوع است

فرماندارفرماندار گچساران  با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی بدون مجوز در این شهرستان در ایام محرم اجازه فعالیت ندارند گفت :هیات های عزاداری حق ندارند با راه بندان و بستن خیابان ها و معابر عمومی، گره های ترافیکی ایجاد کنند چرا که در صورت هر گونه اتفاقی این ما هستیم که باید پاسخگوی مردم باشیم.

آوای جنوب؛

عبدالرحیم رحیمی پیش از ظهر امروز در گردهمایی پرچمداران فرهنگ حسینی در این شهرستان با تسلیت ایام محرم، اظهار داشت: دشمنان امروزه به وسیله و روش‌‌های مختلف به دنبال آسیب رساندن به ملت ایران اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروزه به وسیله جنگ نرم درصدد از بین بردن اعتقادات و باورهای جوانان ما است، افزود: دشمن اکنون از راه‌های مختلف به دنبال انحراف جوانان ما است.

فرماندار گچساران با تأکید بر اینکه انجام کار فرهنگی بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران اسلامی است، گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای نزدیک کردن هر چه بیشتر جوانان ما با ارزش‌ها و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

رحیمی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی در گچساران در ایام محرم باید به تبیین و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی بپردازند.

وی بر ساماندهی هیئت‌های مذهبی در گچساران تأکید کرد و افزود: ضروری بوده که هیئت‌های مذهبی در این شهر ساماندهی و مجوزدار شوند و هیئتی که مجوز نداشته باشد، اجازه فعالیت در ایام محرم را ندارد.

رحیمی عنوان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی برای اخذ مجوز و ساماندهی به اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار گچساران گفت: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، استفاده سیاسی و ابزاری از مراسمات عزاداری از سوی هیئت‌های مذهبی در گچساران ممنوع است.

رحیمی افزود: هیئت‌های مذهبی برای سخنرانان باید با ما هماهنگی کنند زیرا یک سری از سخنرانان و شخصیت‌ها برای سخنرانی سیاسی هستند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president