آوای جنوب

با حضور خبرنگاران

هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران چرام مشخص شد

خبرنگاربا حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان چرام، اعضای انجمن خبرنگاران این شهرستان منصوب شدند.

آوای جنوب؛

ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان چرام، اعضای انجمن خبرنگاران این شهرستان انتصاب شدند.

سیدمحمد تقوی در حاشیه این مراسم با تقدیر از زحمات خبرنگاران برای تشکیل این انجمن، به نقش مهم خبرنگاران در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: به چالش کشیدن جامعه یکی از خصیصه‌های خبرنگاران است که خبرنگاران شهرستان چرام ضمن داشتن این خصیصه از بی‌حاشیه‌ترین و منطقی‌ترین خبرنگاران در استان هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چرام با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون تنش و ناسازگاری بین خبرنگاران چرام دیده نشده است، عنوان کرد: کم لطفی است که تاکنون انجمن خبرنگاران در این شهرستان راه اندازی نشده چرا که تعداد خبرنگاران به نرم انجمن رسیده و از نظر حرفه‌ای هم مهارت دارند.

وی تشکیل انجمن خبرنگاران چرام را گامی درجهت ساماندهی و پیگیری مشکلات آنان دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که با همکاری سایر نهادها و کمک این اداره جایگاه ویژه و در خور شان خبرنگاران چرام برای تهیه و ارسال خبر آماده و تجهیز کنیم.

این مسئول با بیان اینکه خبرنگاران باید به دانش خبری مسلط باشند تا بتوانند اخبار و اطلاعات لازم را به خوبی به مخاطبان خود انتقال دهند، گفت: لازم است که مدیران سایت‌های محلی نسبت به تشکیل پرونده و ثبت پایگاه‌های خبری خود اقدام کنند تا از خدمات و حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از قبیل وام و بیمه برخوردار شوند.

تقوی با اشاره به توهین و بی‌حرمتی‌هایی که گاهی از سوی مسئولان به خبرنگاران صورت می‌گیرد، توهین به خبرنگاران از طرف هر شخصی و نهادی را جرم ذکر کردو و متذکر شد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت قانونی از طریق وکلا و مشاوران حقوقی خود از خبرنگاران دفاع می‌کند.

در این انتخابات علی‌یاری‌زاده از خبرگزاری تسنیم با اکثریت آرا به عنوان رئیس انجمن، نسرین هاشمی از خبرگزاری فارس به عنوان نایب رئیس، نادعلی شاهرخی نماینده صداوسیما به عنوان بازرس، امید تجاری نماینده صداوسیما به عنوان منشی و شمس‌الله بزرگ‌زاده به عنوان خزانه‌دار مشخص شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president