آوای جنوب

با حضور خانواده شهدا

همایش «پدران آسمانی» در دهدشت برگزار شد+تصاویر

همایش «پدران آسمانی» عصر امروز با حضور امام جمعه دهدشت، خانواده شهدا و تعدادی از اعضای شورای اداری در گلزار شهدا برگزار شد.

آوای جنوب؛

در این آیین که به مناسبت ولادت باسعادت امام علی(ع) برگزار شده بود از فرزندان شهدا، پدران و شهدای همنام علی، مدیران مدارس شاهد و فرزندان شاغل شهدا با اهدای لوح و جایزه تجلیل شد.

بهنام صمدی‌فرد در بیاناتی کوتاه با بیان این‌که حق بر این بود که از همه پدران شهدا تجلیل می‌شد اظهار داشت: اما به علت محدودیت‌هایی که داشتیم این کار میسر نبود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: تصمیم بر این شد تا از پدران شهدای همنام علی، فرزندان و خود شهدایی که همنام علی هستند تجلیل شود.

صمدی‌فرد با اشاره به آمار ۴۱۲ شهید شهرستان تصریح کرد: از این تعداد ۱۵ شهید همنام امام علی هستند که سه درصد جمعیت شهدای شهرستان را شامل می‌شوند.

وی با بیان این‌که ۳۰۷ نفر از والدین شهدا در قید حیات هستند این تعداد را شامل ۹۹ پدر شهید و ۲۰۸ مادر شهید عنوان کرد و گفت: از ۲۰۹ فرزند شهید ۱۱ نفر همنام علی هستند.

 

 

 

 

 

 

به گزارش فارس در پایان همایش ضمن تجلیل از خانواده شهدا، از زحمات مدیر آموزش و پرورش دهدشت و مدیران مدارس شاهد نیز تقدیر آمد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president