کد خبر : 48673
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 تیر 1400 - 10:15

همایش منطقه ای اعتیاد؛ چهره ها و چالش ها در گچساران/ فرماندار گچساران: در شرایط کرونایی راضی به برگزاری این مراسم نبودم+تصاویر

همایش منطقه ای اعتیاد؛ چهره ها و چالش ها در گچساران/ فرماندار گچساران: در شرایط کرونایی راضی به برگزاری این مراسم نبودم+تصاویر

به گزارش آوای جنوب دومین همایش منطقه ای اعتیاد؛ چهره ها و چالش ها در حالی در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد که علیرضا اتابک فرماندار گچساران در شروع این مراسم به جهت خبر مقدم اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونا حقیقتا من راضی به برگزاری این جلسه نبودم . فرماندار گچساران تاکید

به گزارش آوای جنوب دومین همایش منطقه ای اعتیاد؛ چهره ها و چالش ها در حالی در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد که علیرضا اتابک فرماندار گچساران در شروع این مراسم به جهت خبر مقدم اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونا حقیقتا من راضی به برگزاری این جلسه نبودم .

فرماندار گچساران تاکید کرد: اول به خودم و بعد به کسانی که در این جایگاه حضور پیدا می کنند و می خواهند سخنرانی کنند موضوع کرونا را در نظر گرفته چرا که وضعیت شهرستان قرمز و روند بیماری رو به افزایش است.

وی با تقدیر و تشکر از کسانی که در راستای مبارزه با مواد مخدر
بیشترین تلاش ها توسط دادستان، نیروی انتظامی، تشکل مردم نهاد، سازمان بهزیستی ، بسیج، اصحاب رسانه و تمام کسانی که در این راستا تلاش می کنند، تقدیر و تشکر دارم.
اتابک گفت، همه شما در زمینه های اجتماعی تبحر دارید و باید در تلاش باشیم با فرهنگ رسانی و بهبود فضای های اجتماعی در حوزه تسلط اجتماعی و تاب آوری و تحمل و بسیاری از مسایل که افراد افسرده نشود و با سمت مواد مخدر سوق پیدا کنند.
فرماندار گچساران گفت: در حوزه مقالات و مبارزه با مواد مخدر آمارها و ارقام خوبی است که کارهای خوبی در این زمینه انجام گرفته است.
اتابک ابراز کرد: مبارزه با مواد مخدر از جمله کارهایی است که انجام می شود اما دیده نمی شود.
اتابک ادامه داد: خوشبختانه گرایش استفاده به مواد مخدر کمتر شده است.
فرماندار گچساران عنوان کرد: هر جا که نقش مردم در اجتماع پررنگ بود در بحث آسیب های احتماعی، خودسوزی و کرونا وقتی که حضور مردم پای صحنه باشد آن موضوع موفق عمل کرده است.
وی بیان کرد: روحانیون در زمینه کاهش مصرف مواد مخدر نقسچش بسزایی داشتند.

اتابک گفت: تغییر نقش بافت تاثیر مهمی در مصرف مواد مخدر داشته است.
وی با بیان اینکه با تغییر سیمای شهر و نوسازی بافت های فرسوده که یک زمانی محل استفاده مواد مخدر و محلات پرخطر بوده دیگر گفت: تغییر بافت ، احداث بوستان ها و کتابخانه عمومی همه کمک می کند که جوانان بخشی از اوقات فراغت خود را در این مکان ها بگذارانند.
اتابک افزود: ۳۲چمن مصنوعی در روستاهای گچساران ایجاد شده که خود در پر کردن اوقات فراغت جوانان و روی آوردن به ورزش موثری بوده است.
وی ابراز کرد: اعتقاد من بر این است اگر به این مسیری را تغییر دهیم و زمینه آرامش را برای شهروندان ایجاد کنیم اگر به سمت ایجاد اشتغال پیس بریم در کاهش مصرف مواد مخدر کوثر است.
اتابک عنوان کرد: مصرف مواد مخدر در شهرستان به نسبت دیگر مناطق کمتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.