آوای جنوب

همایش بزرگ استانی زکات با حضور آیت اله ملک حسینی در باشت برگزار می‌شود

ملک حسینیهمایش بزرگ استانی زکات با حضور نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه استان و مسئولان استانی و محلی فردا در باشت برگزار می‌شود.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرحیم عبودی امام جمعه باشت ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: همایش بزرگ استانی زکات فردا پنجشنبه در شهرستان باشت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زکات به عنوان یکی از فریضه‌های واجب در دین مبین اسلام یادآور شد: زکات یک واجب الهی است که انجام آن علاوه بر یک تکلیف دینی موجب ورود برکت به زندگی‌های ما می‌شود.

حجت‌الاسلام عبودی همچنین به کسب رتبه‌های برتر شهرستان باشت در زمینه جمع‌آوری زکات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه کمیته امداد امام خمینی شهرستان و با ایجاد ارتباط خوب با کشاورزان و مردم موفق به جمع‌آوری میزان قابل توجهی زکات شده که در استان رتبه برتر را در طی چند سال گذشته به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که این همایش یکی از بزرگترین همایش‌های زکات می‌باشد، گفت: در این همایش بالغ بر هزار نفر از میهمانان استانی و شهرستانی، مسئولان، پیش‌روها و نقش‌آفرینان در حوزه زکات حضور خواهند داشت.

رئیس شورای زکات شهرستان باشت تصریح کرد: سخنران این همایش بزرگ آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان است.

این استاد حوزه افزود: در این برنامه که با حضور ائمه جمعه استان به عنوان روسای شورای زکات شهرستان‌های استان و دیگر مسئولان و نقش‌آفرینان زکات استان برگزار می‌شود در خصوص مسائل مربوط به این فریضه دینی صحبت شده و از تعداد زیادی از آنان نیز تجلیل می‌شود.

به گفته وی همایش استانی زکات فردا پنجشنبه ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح در حسینه زنده‌یاد کرمی شهر باشت برگزار خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president