آوای جنوب

هشدار شدید رئیس دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد به کشتار غیرمجاز دام و فروشندگان مرغ زنده

مزارعیرئیس‌ کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، نسبت به فروش مرغ زنده و کشتار غیرمجاز دام در این استان هشدار داد.

آوای جنوب؛

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی عصر امروز در همایش روز ملی دامپزشکی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور امیرعباس جعفری معاون سازمان نظام دامپزشکی کشور برگزار شد، اظهار کرد: امنیت مقوله‌های زیادی دارد که امنیت بهداشتی یکی از مسائل جدی جامعه امروز است.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امنیت در ابعاد مختلف آن در جامعه باید وجود داشته باشد، تصریح کرد: در کنار امنیت اجتماعی باید امنیت بهداشتی را نیز برقرار کنیم چرا که امنیت بهداشتی ضامن سلامتی جامعه خواهد بود.

مزارعی با بیان اینکه باید منفعت عامه مردم را بر منفعت افراد ترجیح دهیم، تاکید کرد: دامپزشکی موظف است بدون در نظر گرفتن هر گونه مصلحت اشخاص تنها به سلامت و امنیت بهداشتی مردم فکر کند و نظارت خود را هیچ‌گاه تعطیل نکند.

وی یکی از مشکلات استان‌های توسعه نیافته را مشکلات بهداشتی عنوان کرد و گفت: در این استان کشتارهای غیرمجاز دام و فروش مرغ زنده وجود دارد که تاکنون مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده است و سلامت آنها همواره در خطر است.

رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با هشدار به هرگونه کشتار غیرمجاز دام و یا فروش مرغ زنده در استان، گفت: اجازه نمی‌دهیم به بهانه اشتغال که اشتغال کاذب نام دارد برخی با سلامت مردم بازی کنند.

مزارعی با قدردانی از عملکرد دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در برخی از موارد نیروهای دامپزشکی حتی با متخلفین برخورد فیزیکی پیدا کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: به همین دلیل نباید اجازه داد کسانی با دوره گردی و فروش دام و طیور با سلامت مردم بازی کنند و تاکنون نیز کارها و اقدامات خوبی برای برخورد با آنها صورت گرفته است.

این مسئول ارشد قضایی، فعالیت دامپزشکی را همپای فعالیت‌های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ذکر کرد و افزود: به همین دلیل باید مأموران دامپزشکی در مقابل سودجویان حمایت شوند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president