آوای جنوب

هشدار دبیر برگزاری انتخابات گچساران/ هرگونه تحرکات زودهنگام انتخاباتی در گچساران ممنوع

آوای جنوب

دبیرستاد برگزاری انتخابات در گچساران گفت: کاندیداهایی که قصد ثبت نام در عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را دارند و اقدام به تبلیغات زودهنگام می کنند گزارشات تحرکاتی سیاسی آنها به دستگاه سیاسی ارسال می شود.

هشدار دبیربرگزاری انتخابات گچساران/ هرگونه تحرکات زودهنگام انتخاباتی  در گچساران ممنوع

به گزارش  آوای جنوب از گچساران، سید مرتضی سجادپور در نشست شورای اداری گچساران  اظهار کرد: سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، ششمین دوره شورای اسلامی و اولین انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس را در پیش روی داریم.

وی ادامه داد:  در بیانیه گام دوم انقلاب و اهمیت موضوع مشارکت های مردمی در مسائل  سیاسی  کشور بر قانون مداری  و رعایت بی طرفی در راستای مردم سالاری دینی و انسجام ملی مورد تاکید قرار گرفته است.

 دبیرستاد برگزاری انتخابات در گچساران افزود: برهمین اساس تمام عملکرد و معیار عمل در اجرای ۳ انتخابات پیش رو  بر مبنای ۲۷۸ماده قانونی اجرا می شود. که تحت عنوان قانون و ایین نامه انتخابات  ریاست جمهوری، مجلس و شوراهای اسلامی  در قالب یک کتابچه مصوب و ابلاغ  شده است.

 سجادپور ادامه  داد: بر همین مبنا ستاد انتخابات شهرستان براساس جدول زمان بندی که از وزارت کشور ابلاغ شده است از اویل دی ماه از طریق وزرات کشور ابلاغ گردیده بود نسبت به تشکیل کمیته تخصصی پنج گانه از جمله کمیته اجرایی، پشتیبانی مالیف فن آوریو اطلاعات، کمیته امنیتی و انتظامی  و استعلامات  و کمیه اطلاع رسانی  و تبلیغات اقدام  شد .

 وی عنوان کرد: تلاش شد که با آسیب شناسی  در انتخابات ادوار گذشته  نسبت به  شناسایی نقاط قوت و ضعف در انتخابات گذشته  نسبنسبت به افزایش شعب اخذ رأی اقدام و با توجه به شیوع نروتا و برگزاری یه انتخابات دچار مشکل نشویم و تعداد شعبات اخذ رای  اقدام نموده و شعبات اخذ رای  به ۱۵۰ شعبه افزایش  یافت.

 دبیر ستاد برگزاری انتخابات در گچساران اذعان کرد: از فردا پذیرای ثبت نام از کاندیدای  شورای اسلامی شهر خواهیم بود..

 سجادپور ابراز کرد: خوشبختانه در جریان مجوز ستاد ملی مقابله باکرونا ،کشور و توافقنامه ۳ جانبه ای که از وزرات کشورفشورای نگهبان و هیاهت های نظارت بر شوراها صورت پذیرفته و توافق شده که فقط یک هیات اجرایی جهت ۳ انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس فقط یک هیات اجرایی در شهرستان تشکیل شود.

 وی ادامه داد:تلاش می شود  در اجرای ماده قانونی ۱۱، ۲۱و۸۶ از ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی کمک گرفته که انتظار می رود با توجه به اهمیت برگزاری این سه انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

سجادپور برگزاری انتخابات گچساران عنوان کرد: بر اساس زمان و جدول زمان بندی به مدت یک هفته از کاندیدای شورای شهر ثبت نام می شود و  از هشتم فروردین ماه لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ از کاندیداهای میان دوره ای مجلس و از ۱۶ فرودین ماه سال ِنده به مدت یک هفته  از دواطلبین شورای اسلامی روستا  ثبت نام به عمل می ‌آید.

دبیر ستاد برگزاری انتخابات گچساران خطاب به کاندیداها  گفت: کاندیداهایی که قصد ثبت نام در عرصه انتخابات  شورای اسلامی شهر و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی  را دارند و بدون توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونای کشور و همچنین بدون توجه به قانون انتخابات اقدام  به تبلیغات زودهنگام می کنند گزارشات تحرکاتی سیاسی آنها به دستگاه سیاسی ارسال می شود.

سجادپور خاطرنشان کرد: این تحرکات زودهنگام هم خلاف قانون انتخابات  و هم خلاف مصوبات ستاد کرونای کشور است.

وی افزود:  به کنادیداها توصیه می شود که قانون را رعایت کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president