آوای جنوب

مدیرکل ارشاد کهگیلویه و بویراحمد:

هرگونه انتقادی را در برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس به جان می‌خرم

خودم از جنس جبهه و جنگ هستم، اظهار کرد: باید انصاف داشته باشیم و حماسه دفاع مقدس را با جنگ مقایسه نکنیم

دهبانیمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به منتقدان برگزاری مراسم یادواره پدخندق گفت: هر انتقادی را در مورد برگزاری برنامه‌های دفاع مقدس به جان می‌خرم.

آوای جنوب؛

رضا دهبانی شامگاه پنجشنبه در نخستین یادواره شهدای پد خندق که به همت ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد و چند دستگاه دیگر و با حضور خانواده ایثارگران این حماسه برگزار شد با بیان اینکه خودم از جنس جبهه و جنگ هستم، اظهار کرد: باید انصاف داشته باشیم و حماسه دفاع مقدس را با جنگ مقایسه نکنیم.

وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس شروع کننده جنگ نبودیم و تنها از خودمان دفاع کردیم، افزود: جنگ با طراحی استکبار آغاز شد و اگر در مقابل آن‌ها ایستادگی نمی‌کردیم چشم طمع به خاک ایران اسلامی داشتند.

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در همین خصوص با انتقاد از برخی افراد که معتقدند با برگزاری چنین برنامه‌هایی جنگ و فشنگ را دوباره تبلیغ می‌کنید، تصریح کرد: امشب برنامه ما تجلیل از فشنگ و جنگ نیست بلکه تجلیل از دلاورمردی و ایثار و رشادت است.

وی گفت: این یادمان نمودار خشونت نیست امروز تجلیل از کسانی است که زندگی را برای آب و خاک و کشور خود ترک کردند و حماسه آفریدند تا برای نسل‌های آینده الگو باشند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president