آوای جنوب

هجوم عدل هاشمی به شبکه های اجتماعی/فضای مجازی برگی که می تواند برنده را تعیین کند

پس از آنکه غلام رضا تاجگردون با تسخیر فضای مجازی نشان داد یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر است. حال نوبت به عدل هاشمی کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی رسید تا کلکسیونی از حضور در شبکه اجتماعی را به رخ فعالان سیاسی بکشد.

آوای جنوب؛

پس از آنکه غلام رضا تاجگردون با تسخیر فضای مجازی نشان داد یک سر و گردن از رقبای خود جلوتر است. حال نوبت به عدل هاشمی کاندیدای احتمالی مجلس شورای اسلامی رسید تا کلکسیونی از حضور در شبکه اجتماعی را به رخ فعالان سیاسی بکشد.

بر هیچ کس پوشیده نیست که فضای مجازی این روزها تاثیرگذارترین رسانه ای است که یک فرد در دست دارد تا نهایت قدرت خود را به نمایش بگذارد.تا همین چند ماه پیش شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن در میان سیاسیون استان منحصر به تاجگردون بود ولی پس از مدتی بزرگواری هم پس از انتقاداتی که در خصوص عملکرد وی در رسانه ها عنوان شد فعالیت خود را تشدید کرده است به طوری که حالا بزرگواری شبانه روز در حال گذاشتن اسناد کارهای انجام گرفته خود در این مدت نمایندگی بر روی کانال تلگرام و دیگر شبکه های اجتماعی است.
در حوزه ی گچساران که در میان سیاسیون و کاندیداهای احتمالی این تاجگردون است که با کاری حساب شده و با نظم وترتیب خاصی گوی سبقت را از دیگران در بهره برداری از شبکه های اجتماعی ربوده است.
هجوم عدل هاشمی به شبکه های اجتماعی
در حوزه ی بویراحمد و دنا که از لحاظ سیاسی ضعیف ترین عملکرد را در شبکه های اجتماعی دارد،زارعی گویا چندان تمایلی به استفاده از این ظرفیت را ندارد و دیگر کاندیداها هم چیزی بهتر از زارعی ندارند که قابل عرضه باشد.
اما در حوزه ی کهگیلویه بزرگ که سیاسی ترین و پر جنب وجوش ترین حوزه ی سیاسی استان است ،وضع کاملا متفاوت شده است. شما هیچ کدام از کاندیداهای احتمالی این حوزه را نمی بینید که در حوزه ی شبکه های اجتماعی فعالیتی گسترده نداشته باشد.

اما چیزی که باعث نگارش این مطلب شد ربودن گوی سبقت حضور در این شبکه ها توسط عدل هاشمی از دیگر رقبا است.
عدل هاشمی با درک این موضوع که بخش زیادی از تبلیغات و پییشرفت در کارها منوط به حضور حداکثری وفعال در شبکه های اجتماعی است با قدرت تمام در حال تسخیر این شبکه ها است.
شما این روزها با کلکسیونی از لینک هایی روبرو می شوید که شما را دعوت به پیوستن به یکی از این شبکه هااز جمله(رادیو اینرنتی،اینستاگرام،آپارات،تلگرام، پایگاه تصویری میهن ویدئو و …)که متعلق به عدل هاشمی است، می کند.
به نظر می رسد با توجه به سابقه اقتصادی عدل هاشمی و همچنین بهره گیری وی از مشاورینی که تا همین حالا مشخص شده کاملا هوشیار فضای استان را بررسی می کنند و به طور شبانه روزی اقدام به ایجاد موج هایی برای استقبال از وی می کنند،دیگر رقبا حریفی سخت و کاربلد را در پیش روی خود دارند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president