کد خبر : 46216
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1399 - 20:40

نیروگاه خورشیدی ۵۰کیلو واتی دانشکده نفت و گاز گچساران افتتاح شد

نیروگاه خورشیدی ۵۰کیلو واتی دانشکده نفت و گاز گچساران افتتاح شد

آوای جنوب  معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به گزارش آوای جنوب از گچساران، صبح امروز با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی  نیروگاه خورشیدی ۵۰کیلوواتی در دانشکده نفت و گاز گچساران به بهره‌برداری

آوای جنوب 

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران با اعتباری به مبلغ ۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

نیروگاه خورشیدی 50کیلو واتی  دانشکده نفت و گاز گچساران افتتاح شد

به گزارش آوای جنوب از گچساران، صبح امروز با حضور معاون سیاسی استاندار، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی  نیروگاه خورشیدی ۵۰کیلوواتی در دانشکده نفت و گاز گچساران به بهره‌برداری رسید.

 در این آیین احد جمالی با بیان اینکه براساس برنامه ششم توسعه ادارات موظفند ۲۰ درصد برق مورد نیاز خود را ازطریق انرژی‌های تجدید پذیر تامین کنند، اظهار کرد: احداث نیروگاه خورشیدی در مساحتی به متراژ ۶۰۰ متر مربع در محوطه پارکینگ دانشکده نفت و گاز گچساران احداث شده است.

 وی ادامه داد: شهرستان گچساران دارای ظرفیت و پناسیل های زیادی در زمینه‌های  مختلف  دارد.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در خصوص دانش بنیان صحبت‌هایی شده  و نقش شهرستان گچساران در منطقه حائز اهمیت است، افزود: با توجه به نگاه علمی دانشگاه و نگاه ویژه دکتر عریان، مجموعه استاندار  و دولت در کنار شما خواهد بود و قول خواهیم داد که در کنار مجموعه دانشگاه باشیم.

 جمالی عنوان کرد: نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران باید برای دیگر جاها حتی خانه ها الگو باشد.

وی ابراز کرد:  نیروگاه خورشیدی  در محوطه دانشکده نفت و گاز گچساران  در طرحی ۲ منظوره با نصب صحفه‌های خورشیدی بر روی پارکینگ خودرویی ضمن ایجاد سایه بان برای این پارکینگ برق مصرفی مورد نیاز دانشکده تامین می‌کند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حداکثر توان تولیدی این نیروگاه در روز  ۲۵۰کیلووات در ساعت است.

 وی با اشاره به اینکه نوع پنل، تابان انرژی است، ابراز کرد: این پروژه در بهمن ماه سال گذشته آغاز  و در اردیبهشت ماه امسال به اتمام رسید.

 جمالی خاطرنشان کرد: در طرح نیروگاه خورشیدی دانشکده نفت و گاز گچساران ۸ میلیارد ریال هزینه شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.