آوای جنوب

نوروز متفاوت در سی‌سخت/مسئولان سال را در کنار زلزله‌‌زدگان سپری کردند+تصاویر

آوای جنوب

حضور مسئولان در کنار مردم موجب شد تا نوروز متفاوت در شهر زلزله زده سی سهت رقم خورد و نشان داده شود که مسئولان مردم را تنها نخواهند گذاشت.

نوروز متفاوت در سی‌سخت/مسئولان سال را در کنار زلزله‌‌زدگان سپری کردند+تصاویر و فیلم

به گزارش آوای جنوب از سی‌سخت، مردم شهر سی سخت لحظه تحویل سال متفاوتی را با حضور نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران، کلانتری استاندار، روشنفکر نماینده، پناهی فرماندار دنا و شهردار سی‌سخت تجربه کردند و جشن گرفتند.

به گزارش آوای جنوب، لحظه تحویل سال ۱۴۰۰ ستاد مردمی شهر سی سخت علاوه بر اینکه میزبان میهمانان کشوری بوند میزبان رانندگان و گروه های جهادی بودند که از سراسر کشور برای کمک به شهر زلزله زده سی سخت آمده بودند.

نجار ضمن تبریک عید به مردم شهر سی سخت گفت: سال ۹۹ بر مردم شهر سی سخت بسیار سخت گذشت  و باعث متأثر شدن ما و همه مردم ایران شد و ما هم از همان روز اول به بحران شهر زلزله زده سیسخت ورود کردیم و در کنار مردم بودیم  و هر آنچه که در توان داشتیم در خدمت مردم شریف سی سخت گذاشتیم تا شاید در این بحران توانسته باشیم گوشه ای از آلام آنها را تسکین دهیم.

نجار اظهار داشت: امیدواریم سال جدید برای مردم شهر سی سخت سالی توأم با خوشی و خیر و برکت باشد و همه دست به دست هم دهیم و شهر سی سخت را تا چهار الی پنج ماه آینده بازسازی و تحویل مردم دهیم.

کلانتری با تبریک عید به مردم شهر سی سخت و مردم سراسر استان گفت: عید امسال برای مردم شهر سی سخت خیلی متفاوت خواهد بود و مطمئنا برای آنها ماندگار خواهد بود چرا که عید امسال را در چادرهای خود کنار خانواده جشن گرفتند و برای سلامتی خود و بقیه دعا کردند.

وی گفت: در این شرایط بحرانی وحساس که بر شهر سی سخت حاکم است بر خود لازم دانستیم که لحظه تحویل سال را به دور از خانواده و در کنار مردم زلزله زده سی سخت باشیم وآنها را تنها نگذاریم.

استاندار اظهار داشت: مردم شهر سی سخت در این مدت به ما خیلی کمک کردند که ستاد مردمی شهر سی سخت با مدیریت خوب نقش بسزایی در فروکش کردن بحران شهر سی سخت داشته است که جا دارد به این عزیزان خسته نباشید بگویم و دست آنها را به گرمی بفشارم.

روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس اسلامی ضمن شاد باش این عید سعید به مردم شهر سی سخت گفت: طی جلساتی که در مجلس شورای اسلامی داشتیم ۲۵۰میلیارد تومان تسهیلات برای مردم زلزله زده شهر سی سخت اختصاص داده شد که امیدوارم همه ارگان ها دست به  دست هم دهند و شهر سی سخت را دوباره آباد کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president