آوای جنوب

شهردار گچساران:

نه تنها در شهرداری بلکه در شرکت نفت گچساران هم بالابر برای آتش سوزی وجود ندارد

با توجه به اینکه این آتش سوزی در طبقه چهارم روی داده است باید بوسیله بالابر کار انجام می شد ولی به دلیل اینکه متاسفانه این امکان در گجساران وجود ندارد مجبور بودیم تا از

زینل زاده شهرداریک آپارتمان شش واحدی در کوی کارکنان دوگنبدان ساعتی پیش طعمه حریق شد.

آوای جنوب ؛

حضور آوای جنوب در محل حادثه

ساکنین این آپارتمان در کمترین زمان از وقوع حریق ساختمان را ترک کردند و نیروهای امدادی و آتش نشانی شهرداری ، پترو شیمی و نفت این حریق را مهارنموده اند.

شهردار گچساران در گفتگویی کوتاه با آوای جنوب گفت : به طور اتفاقی در هنگام عبور از بلوار شخصا اولین نفری بودم که در محل حادثه حضور داشتم و سریعا با اتفاقات تماس گرفتم که همزمان آتش سوزی دیگری نیز در محله ۱۰۸دستگاه گچساران رخ داده بود که نیروهای آتش نشانی شهرداری در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند.

زینل زاده افزود : با توجه به اینکه آتش سوزی در طبقه چهارم آپارتمان صورت گرفته بود قاعدتا بایستی بوسیله بالابر آتش سوزی مهار و خاموش شود ولی متاسفانه این امکانات در گچساران نه تنها در شهرداری بلکه در شرکت نفت و پتروشیمی هم وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا شلنگ های ماشین های آتش نشانی گچساران سوراخ بوده نیز اظهار داشت : با توجه به اینکه این آتش سوزی در طبقه چهارم روی داده است باید بوسیله بالابر کار انجام می شد ولی به دلیل اینکه متاسفانه این امکان در گچساران وجود ندارد مجبور بودیم تا از طریق راه پله های ساختمان کار انجام شود و به همین جهت در چندین نقطه از شلنگ ها سوراخ شد .

شهردار در پایان اظهار امیدواری کرد که شهرداری بتواند با خرید دستگاه بالابر بتواند این نقیصه را برطرف کند .

پاسخ رییس اداره ایمنی نفت تا ساعتی دیگر در این پایگاه خبری قابل مشاهده است

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. هتیم گفت:

    با سلام و خسته نباشید به شهردار و پرسنل زحمت کششان

  2. ناشناس گفت:

    باور کن شهر بی حساب وکتابی داریم .اتش نشانی هرچه شیلنگ اورد تا پاره شدند .وقتی به انها انتقاد میکنی با گستاخی هم جواب میدهند .اافرین به شهردار و پرسنل. . . .

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president