آوای جنوب

عصر امروز و با حضور مسئولان استانی

نهمین جایگاه سوخت بویراحمد به بهره‌برداری رسید

CNG-300x220نهمین جایگاه سوخت بویراحمد با حضور مسئولان استانی به بهره‌برداری رسید.

آوای جنوب؛

اسدالله طاهری عصر امروز در مراسم افتتاحیه نهمین جایگاه سوخت شهرستان بویراحمد با بیان اینکه کار عظیم سوخت‌رسانی در شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کاری مهم و با اهمیت است، گفت: سوخت‌رسانی عرصه پرپیچ و خمی است که در پهنای استان از اهمیت خاصی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت پراکندگی روستاها و مناطق صعب‌العبور در سطح استان تصریح کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی استان سوخت‌رسانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

این مسئول با تاکید بر اینکه نفت‌کش‌ها، پیمانکاران حمل و جایگاه‌داران با توجه به اهمیت موضوع رسالت مهم خدمت‌رسانی به دورترین نقطه در سطح کهگیلویه و بویراحمد را به نحو مطلوب و شایسته انجام میدهند، گفت: عوامل موثر و نقش‌آفرین در سوخت‌رسانی با کمترین حادثه و با بهترین کیفیت سوخت مورد نیاز را ارائه می‌کنند.

طاهری در ادامه با ابراز خرسندی از روند رو به رشد جایگاه‌های سوخت در سطح کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت بخش خصوصی اذعان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی نهمین جایگاه سوخت در شهرستان بویراحمد هم جایگاه‌دار و هم مسئولان نسبت به احداث و بهره‌برداری از این جایگاه همت داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه احداث جایگاه سوخت خلیج فارس واقع در کمربندی یاسوج به اصفهان و وصل کریدور جنوب به شمال را مهم خواند و گفت: با توجه به اینکه روزانه خودروهای سبک و سنگین زیادی از این مسیر رفت و آمد می‌کنند هم منبع درآمدزایی خوبی برای جوانان این خطه خواهد بود و هم رضایت هموطنان را با ارائه خدمت به همراه خواهد داشت.

طاهری افتتاح جایگاه سوخت خلیج فارس را نهمین جایگاه در بویراحمد و بیست و هفتمین جایگاه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این جایگاه سوخت‌رسانی جزء محدود طرح‌هایی بوده که از تسهیلات بانکی استفاده نکرده و جایگاه‌دار از سرمایه خود استفاده کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد از همکاری خوب تمامی دستگاه‌ها و مسئولان امر خصوصا مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکر کرد و گفت: نهمین جایگاه سوخت بویراحمد طی ۹ ماه با ۲ هزار متر زیربنا و هشت میلیارد ریال اعتبار با همکاری تمامی دستگاه‌ها به بهره‌برداری رسید.

این مسئول بیان کرد: جایگاه سوخت خلیج فارس با مخزن ۹۰ هزار لیتری با چهار نازل بنزین و چهار نازل گازوئیل روزانه سوخت ۲ هزار خودرو را تامین می‌کند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president