کد خبر : 48987
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 14:01

نمودار شیوع کرونا درکهگیلویه و بویراحمد/مرداد سیاه دراستان+تصاویر

نمودار شیوع کرونا درکهگیلویه و بویراحمد/مرداد سیاه دراستان+تصاویر

آوای جنوب وضعیت آماری شیوع کرونا از ابتدا همه گیری تا امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد که مرداد ماه سالجاری بدترین شرایط کرونایی را شاهد خواهیم بود به گزارش آوای جنوب،شرایط کرونا در استان و کشور به وضعیت نگران کننده رسیده است، به گونه ای که اکنون که در پیک پنجم

آوای جنوب

وضعیت آماری شیوع کرونا از ابتدا همه گیری تا امروز در استان کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد که مرداد ماه سالجاری بدترین شرایط کرونایی را شاهد خواهیم بود

به گزارش آوای جنوب،شرایط کرونا در استان و کشور به وضعیت نگران کننده رسیده است، به گونه ای که اکنون که در پیک پنجم کرونا قرار داریم و روزانه به صورت میانگین ۵۰۰ نفر در کشور در اثر ابتلا به این ویروس منحوس از دنیا می روند.

استان کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت نامناسب شیوع کرونا و پیک پنجم قرار دارد و برخی از شهرستان های این استان به شرایط قرمز کرونایی رسیده و روزانه شاهد مرگ و میرهای کرونایی هستیم.

در زیر نموداری از ابتدای شیوع کرونا در استان مشاهده می کنید که روند ابتلا و مرگ و میرها را به نمایش گذاشته است، بر اساس این نمودارها از آغاز سال ۱۴۰۰ روند بستری ها و فوتی ها در کهگیلویه و بویراحمد به شدت افزایش پیدا کرده است.

در مرداد ماه سالجاری نیز روند بستری و فوت به شدت افزایش پیدا کرده است که طبق این آمارها بروز موراد بستری از میانگین شکوری بیشتر است اما روند فوت کمتر از میانگین کشوری نمایش داده شده است.

از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون در استان مرداد ماه ۱۴۰۰ بدترین شرایط را داشته ایم و اگر با این وضعیپ پیشروی داشته باشیم نه تخت های بیماران و نه کادر درمان جوابگوی حجم بیماران نخواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.