آوای جنوب

نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد پاییز امسال برگزار می‌شود

خردمندمعاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد در پاییز امسال خبر داد.

آوای جنوب؛

آزاد خردمند ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب در استان خبر داد و اظهار کرد: تلاش فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بر این بود که نمایشگاه ملی کتاب استان مهرماه برگزار شود اما با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در این ماه، با زمان برگزاری نمایشگاه موافقت نشده است.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این نمایشگاه هر ساله در دی‌ماه در استان برگزار می‌شد و به دلیل وضعیت جوی مشکلاتی را هم برای مردم و هم برای ناشرین ایجاد می‌کرد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تلاش می‌کند در فاصله زمانی ۱۵ مهر تا ۱۵ آذرماه نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد را برگزار کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب استان چند سالی است که با حضور پرشور ناشرین و استقبال گسترده مردم برگزار می‌شود و برگزاری این نمایشگاه به نقطه عطف و قوتی در استان تبدیل شده است و امسال هم این نمایشگاه همانند سا‌ل‌های گذشته پرشور برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه به برگزاری جشنواره مطبوعاتی استان اشاره کرد و افزود: فراخوان جشنواره مطبوعاتی استان انجام شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را که از فروردین ۹۲ تاکنون در مطبوعات به چاپ رسیده را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

خردمند تصریح کرد: آثار مطبوعاتی برگزیده پس از داوری انتخاب می‌شوند و برگزیدگان در جشنواره کشوری مطبوعات تهران شرکت می‌کنند.

وی از تمدید زمان ثبت‌نام برای عضویت در خانه مطبوعات استان خبر داد و افزود: زمان ثبت‌نام برای عضویت در خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد تا روز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه تمدید شده و متقاضیان عضویت در خانه مطبوعات با داشتن مدارک مورد نیاز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگی و مطبوعاتی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتخابات خانه مطبوعات استان برای مشخص شدن اعضای جدید مهرماه سال جاری با حضور اصحاب رسانه استان برگزار می‌شود.

وی برگزاری جشنواره استانی تئاتر را از دیگر برنامه‌های پیش‌ روی ارشاد استان دانست و بیان کرد: جشنواره استانی تئاتر مهرماه سال جاری در هشت شهرستان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

خردمند عنوان کرد: جشنواره تئاتر استان در شهرستان‌ها، طبق سنوات گذشته داوری و بازبینی می‌شود و گروه‌های برگزیده به جشنواره استانی و سپس دو گروه نمایشی به جشنواره تئاتر منطقه‌ای راه پیدا می‌کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president