آوای جنوب

رئیس روابط عمومی فرمانداری گچساران

نقش مهم اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم در دهه فجر

نارکیرئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران گفت: اصحاب رسانه در مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم‌های دهه فجر نقش مهمی دارند.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ، حمید نارکی درحاشیه جلسه کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان که با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد،در گفتگو با آوای جنوب اظهار کرد: این جلسه در خصوص ستاد دهه فجر انقلاب و تشکیل کمیته تخصصی به‌نام کمیته ارتباطات برگزار شده است.

وی افزود: این ستاد با هدف برنامه‌ریزی ایام‌الله دهه فجر همگام با کمیته‌های تخصصی ۱۶ گانه برگزار شد و در واقع مهم‌ترین کمیته ستاد دهه فجر در این شهرستان است.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران، ادامه داد: این کمیته به‌منظور پوشش خبری و آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به انعکاس سریع اخبار در این ایام تشکیل و مهم‌ترین وظیفه آن فعال‌کردن و هماهنگی ادارات با مسئولان ستاد در شهرستان است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران با بیان اینکه اصحاب رسانه باید بستر را جهت مشارکت و حضور حداکثری مردم در مراسم یوم‌الله دهه فجر با اطلاع‌رسانی دقیق فراهم کنند، عنوان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید بر مساله یکپارچگی به عنوان نیاز اساسی جامعه توجه ویژه داشته و در برنامه‌ها و گزارش‌های خود مردم را به حفظ وحدت و یکپارچگی تشویق و دعوت کنند.

رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر گچساران یادآور شد: عشق و ارادت مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب، امام رحل(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام باید سرلوحه برنامه‌های کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با اصحاب رسانه، سایت‌های خبری نسبت به ارائه گزارش‌ها و برنامه‌های اجرایی ادارات تحت پوشش خود تعامل و همکاری داشته باشند تا به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

نارکی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر دریچه و فضای خوبی با ظرفیت زمانی مناسب جهت اطلاع‌رسانی درباره خدمات نظام جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: معرفی و انعکاس اخبار مربوط به این ایام و دستاوردهای آن طی ۳۶ سال نشان از تلاش و همت مسئولان اجرایی نظام در راستای خدمت صادقانه به مردم است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری گچساران با تاکید بر لزوم همکاری با دیگر کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر شهرستان، گفت: روابط عمومی‌های ادارات باید نسبت به آذین‌بندی ادارات محل خدمت خود در این ایام به‌نحو مطلوب اقدام کنند.

این مسئول اذعان کرد: هماهنگی با رسانه‌ها و سایت‌های خبری در راستای پوشش خبری این ایام از دیگر وظایف مهم روابط عمومی‌های ادارات است.

نارکی با بیان اینکه روابط عمومی فرمانداری نسبت به معرفی خبرنگاران به مسئولان ادارات اقدام خواهد کرد، بیان کرد: امید است اصحاب رسانه، مطبوعات و سایت‌های خبری اقدامات صورت گرفته در دولت را در این ایام به‌نحو احسن پوشش خبری داده تا مردم در جریان آنها قرار بگیرند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president