آوای جنوب

نقش ریش سفیدان و معتمدان گچساران در ایجاد امنیت/نشست فرماندار گچساران با جمعی از قشقایی ها

آوای جنوب 

فرماندار گچساران گفت: نقش ریش سفیدان و معتمدین در ایجاد همدلی و وفاق در جامعه تأثیر گذار است و امروز این روحیه برادری و همدلی زمینه ساز برقراری آرامش در جامعه است.

نقش ریش سفیدان و معتمدان گچساران در ایجاد امنیت

به گزارش آوای جنوب از گچساران، ظهر امروز نشست فرماندار با معتمدان و ریش سفیدان قشقایی  در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک با اشاره به قش ریش سفیدان  و بزرگان طوایف اظهار کرد: شما بزرگان قبایل و طوایف نقش مهمی در ارتقا امنیت، ایجاد آرامش و جلوگیری از اختلافات محلی دارید.

وی ادامه داد: نقش ریش سفیدان و معتمدین در ایجاد همدلی و وفاق در جامعه تأثیر گذار است و امروز  این روحیه برادری و همدلی زمینه ساز برقراری آرامش در جامعه است.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه گذشته افتخار آمیز و آینده روشن در کنار معتمدین و ریش سفیدان معنا پذیر می شود، افزود: جوامع سالم و پایدار مدیون تجربه و هدایت معتمدین هر منطقه است.

 اتابک با اشاره به برگزاری انتخابات  در کمک به تامین نظم و امنیت عنوان کرد: انتظار ‌می‌رود که بزرگان، معتمدین و ریش سفیدان در کنار مسوولان  در تامین امنیت و آرامش  شهرستان نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: این ریش‌سفیدان و معتمدین هستند که با هدایت مردم و دعوت آن‌ها به رعایت قانون و مقررات، شهروندان را از انجام اقدامات خودسرانه، غیر متعارف و غیرقانونی در هر یک از مراحل انتخابات باز می‌دارند.

فرماندار گچساران ابراز کرد: امروز در مقوله برقراری امنیت، کمک و همفکری بزرگان، متنفذین و ریش سفیدان بسیار حائز اهمیت است و ما این تجربه را در گذشته داشته‌ایم که در مشکلات عدیده اجتماعی، وقتی بزرگان و سران طوایف وارد میدان عمل می‌شوند مسوولان  به راحتی می‌تواند موضوعات را بررسی و حل و فصل کند.

اتابک عنوان کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی همگانی برای همه است و حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رای، پیامی روشن برای دشمنان انقلاب و کسانی است که در صدد صدمه زدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد تنش در جامعه است، خاطرنشان کرد: آنچه  که امروز با آن در حال مبارزه هستیم و اثرات آن را در قالب مشکلات اقتصادی و تورم و گرانی در جامعه احساس می‌شود  حاصل یک جنگ تمام عیاری است که در نقاب تحریم‌های اقتصادی علیه کشور خود را نشان داده و تنها راه برون رفت از این دسیسه  «مقاومت» است.

فرماندار گچساران افزود: مردم گچساران ولایتمدار، آگاه و دوستدار نظام هستند و در مسائل اجتماعی مشارکت و حضور فعال دارند.


 انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president