آوای جنوب

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

نقش بی‌بدیل رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد امنیت عینی

غلامزادهفرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد امنیت عینی و احساس امنیت بی‌بدیل است.

آوای جنوب؛

غلام‌عباس غلام‌زاده بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی که با حضور رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی شفاف و به موقع رسانه‌ها با رعایت جوانب امر از وظایف ذاتی‌ رسانه‌ها است و حق مردم است که در جریان رویدادها و اخبار قرار بگیرند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اطلاع‌رسانی رسانه‌های مکتوب و مجازی تیغ دولبه است، بیان کرد: رسانه‌ها به شکلی اطلاع‌رسانی کنند که ضمن اطلاع‌رسانی جو ناامنی و بدی در جامعه ایجاد نشود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی نقش بی‌بدیلی در ارتقای احساس امنیت در جامعه دارند که امیدوارم همچون گذشته با همکاری و تعامل با نیروی انتظامی این امر در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش تحقق پیدا کند.

غلام‌زاده با بیان اینکه نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در بحث فوریت‌های پلیس و ۱۱۰ رتبه ۷ کشوری را به دست آورد، تصریح کرد: گاهاً برخی خبر رسانه‌ها جو ناامنی را خواسته یا ناخواسته در جامعه رواج می‌دهند که مسئولان رسانه‌ها باید متوجه این مقوله هم باشند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در سال ۹۳ سه تن و ۸۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشفیات داشت، افزود: متلاشی شدن ۵۰ باند مواد مخدر و توقیف ۲۱۰ انواع خودرو متخلف از جمله عملکردهای مثبت نیروی انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، همچنین در سال ۹۳ نسبت به سال گذشته در بحث کشف مواد مخدر ۲۰ درصد رشد داشتیم.

غلام‌زاده به موضوع مزاحمت‌های خیابانی و نقاط آلوده استان به مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در این موضوع نیز نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد موفقیت‌های خوبی به‌دست آورد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president