آوای جنوب

نظارت مستمر معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و سازهای منازل زلزله‌زده سی‌سخت

آوای جنوب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و ستاد بازسازی بنیاد مسکن، ساختمانهای در حال احداث شهر سی سخت و عملیات آواربرداری ساختمانهای آسیب دیده روستای کریک بازدید کرد.

نظارت مستمر معاون عمرانی استاندار از روند ساخت و سازهای منازل زلزله‌زده سی‌سخت

به گزارش آوای جنوب ،کیامرث حاجی‌زاده  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از شهرداری و ستاد بازسازی بنیاد مسکن، ساختمان‌های در حال احداث شهر سی سخت و  عملیات آواربرداری ساختمان‌های آسیب دیده روستای کریک بازدید کرد.

معاون عمرانی استاندار ضمن خسته نباشید به عوامل ساخت و ساز و مردم، گفت:کیفیت و نظارت دقیق بر ساخت و سازها اولویت و در دستور کار است.

وی بر تسریع در روند آواربرداری و ساخت و سازها تاکید کرد و گفت: بهسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی،استحکام و کیفیت بالای مصالح به کار رفته از اولویت‌های مهم و اساسی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن و شهامت مدیرکل امورشهری وشوراهای استانداری، مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری، مدیرکل دفتر فنی استانداری،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و  شهردار سی سخت حاجی زاده را در این بازدید  همراهی کردند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president