آوای جنوب

نظارت دقیق بر برگزاری آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان در گچساران

آوای جنوب

رئیس آموزش و پرورش گچساران گفت: آزمون ها با حساسیت و نظارت دقیق در مدارس در حال برگزاری و تلاش می‌شود تا شرایط مطلوبی برای دانش آموزان در زمان حضور در مدارس فراهم باشد و به همین جهت دستگاه های ویژه ای خریداری شده است که امکان هیچ گونه تقلبی در آزمون ها وجود ندارد

ایوب مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آوای جنوب در گچساران اظهار کرد: طبق مصوبات آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا امتحانات درسی مقاطع تحصیلی نهم و دوازدهم در سال جاری حضوری در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت حاکم بر جامعه حوزه‌های امتحانات پایه نهم و داوزدهم مورد بررسی قرار گرفته و امتحانات این ۲ پایه تحصیلی با رعایت کامل پروتکل بهداشتی در حال برگزاری است.

رئیس اموزش و پرورش و گچساران ادامه داد: در زمان برگزاری امتحانات حضوری استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، پرهیز از تجمعات خانواده ها در محوطه مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

مقیمی گفت: در هر حوزه امتحانی یک نفر مراقب بهداشت و سلامت مستقر است و بعد از هر آزمون، حوزه امتحانی ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی با اشاره به اینکه فاصله صندلی ها از هم ۲ متر و ورود به سالن های امتحان با رعایت کامل فاصله امکان پذیر است ابراز کرد: به صورت مستمر از حوزه های آزمون بازدید و برای دانش آموزان با شرایط خاص نیز اتاق‌های ایزوله در نظر گرفته شده است.

مقیمی با بیان اینکه زمان‌بندی مناسبی برای برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم رعایت نکات بهداشتی در حوزه‌های امتحانی گزارش نشده است و تمام آزمون‌های این ۲ پایه تحصیلی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

رئیس آموزش و پرورش گچساران بیان کرد: امتحانات پایه نهم به منظور انتخابات رشته و پایه دوازدهم به جهت شرکت در آزمون سراسری باید حضوری برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون ها با حساسیت و نظارت دقیق در مدارس در حال برگزاری و تلاش می‌شود تا شرایط مطلوبی برای دانش آموزان در زمان حضور در مدارس فراهم باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president