آوای جنوب

نجات نیا: علی رغم ادعای نخبگان سیاسی، تنها استانی که یک طرح مصوب سرمایه گذاری خارجی ندارد!

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دغدغه‌ها در حوزه اقتصادی گفت: علی‌رغم ظرفیت‌های بالقوه استان اما یک طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی در استان وجود ندارد.

به گزارش آوای جنوب ، فرزاد نجات‌نیا امروز در دیدار با سید حشمت‌الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان گفت: علی‌رغم همه ادعاها و قابلیت‌های بالقوه استان در حوزه اقتصادی، صنعتی و گردشگری- بوم‌گردی بالاخص در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی اما در استان یک طرح مصوب سرمایه‌گذاری خارجی وجود ندارد.

دستیار ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دغدغه حوزه اقتصادی افزود: دغدغه مدیران حوزه اقتصادی در خصوص فعالیت‌های اقتصاد دیجیتال و شرکت‌های فناوری پایه، مایه مسرت است.

وی با اشاره به برگزاری یک رویداد “استارتآپ ویکند” در دهدشت گفت: این رویداد با حضور شرکت‌های دانش بنیان بومی و ملی برای ایجاد رونق کسب و کارهای نوپا با همکاری دبیرخانه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات ایران و بنیاد دانش بنیان برکت از طرف انجمن هم اندیشی فرهیختگان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت برگزار می‌شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president