آوای جنوب

نامه محرمانه استاندار به وزارت کشور/ وزیر کشور با استعفای استاندار مخالفت کرد

مقتداییاستاندار خوزستان با تاکید بر اینکه کسانی که انتقاد می کنند از سر دلسوزی است، بیان داشت: فضای انتقاد برای استان سازنده است.

آوای جنوب؛

عبدالحسن مقتدایی روز گذشته در شورای اداری استان خوزستان با اشاره به اینکه انتقادهای سازنده چراغ راه مدیران برای توسعه و آبادانی خوزستان است، بیان داشت: بر همین اساس از مدیران استان می خواهم با تلاش بیشتری برای اجرای پروژه ها اقدام کنند.

وی با با بیان اینکه کتابچه ​ای تحت عنوان پروژه​ های شاخص تدوین شده است، گفت: این کتابچه با هدف اعلام پروژه​ های دارای محدودیت ​های زمانی و مالی، در حال تدوین است و می ​تواند در استان تحول ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در خوزستان ادامه داد: انتشار و توزیع کتابچه پروژه​ های شاخص استان ما را متعهد می کند تا پروژه ها را به نتیجه برسانیم.

مقتدایی گفت: با توزیع این کتابچه در سطح مدیران، رسانه ها و نخبگان نظارت همگانی بر اجرای پروژه های شاخص و ماندگار استان بیشتر خواهد شد.

استاندار خوزستان همچنین خواستار گزارش پیشرفت فیزیکی این دسته از پروژه ها به صورت ویژه شد و عنوان کرد: اگر توقفی در اجرای پروژه ها صورت می گیرد باید با ذکر دلایل این توقف به اطلاع عموم برسد.

نامه محرمانه​ به وزیر کشور برای معرفی استاندار جدید

مقتدایی در بخش دیگری از این مراسم تاریخ بازنشستگی خود را ۱۷ مهر اعلام کرد و گفت: به همین منظور نامه محرمانه ای به وزیر کشور نوشتم و درخواست معرفی جایگزین کردم.

استاندار خوزستان اعلام کرد:ولی وزارت کشور با این درخواست موافقت نکرد و همچنان در محل خدمت خود خواهم ماند تا با بتوانیم به صورت یکپارچه به مردم خدمت کنیم.
مقتدایی می گوید می خواهد در قابلیت​های نیروهای استان تحول ایجاد کند تا دیگر از نیروهای خارج از استان مدعی وجود نداشته باشد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president