آوای جنوب

نامه تند بزرگواری خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد

برخورد ناشایست برخی مدیران کل بی‌کفایت استان کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان نجیب و رشیدخطه بهمیی که آخرین برخورد را آقای راد با آقای عنایتی به صورت بسیار سخیف انجام داد

بزرگواریحجت‌السلام علی محمد بزرگواری نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با ارسال نامه‌ای از برخورد مدیران کل استان کهگیلویه و بویراحمد با نیروهای شهرستان بهمئی انتقاد شدید کرد.

آوای جنوب؛

متن این پیام بدین شرح است،

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکترخادمی
استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراماً با توجه به برخورد ناشایست برخی مدیران کل بی‌کفایت استان کهگیلویه و بویراحمد با فرزندان نجیب و رشید خطه بهمیی که آخرین برخورد را آقای راد با آقای عنایتی به صورت بسیار سخیف انجام داد و نامبرده را که معاون آموزشی فنی وحرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد بود بدون هماهنگی با مرکز از سمت خود عزل و فرد معلوم الحالی رابه جای ایشان منصوب نمودند و این تبعیض‌ها چه در چینش نیروها و چه در تخصیص اعتبارات و چه در شئونات سیاسی و اجتماعی بجایی رسیده است که مردم شریف بهمیی خواهان جدایی از استان کهگیلویه و بویراحمد و ملحق شدن به استان خوزستان هستند.
بنابراین بنده به عنوان نماینده این مردم غیرتمند و وفادار به نظام اسلامی وظیفه خود می‌دانم که با تمام وجود از این مردم شریف در تمام زمینه‌ها دفاع همه جانبه انجام دهم.
والسلام
سیدعلی محمدبزرگواری

نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمیی، چرام و لنده

به گزارش آوای جنوب ؛ فرج الله راد در حکمی، وحید دوهنده را به عنوان معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی سازمان فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد.

پیش از این محمد عنایتی‌راد این مسئولیت را بر عهده داشت.

دوهنده پیش از این رئیس اداره سنجش و ارزیابی مهارت این اداره کل را عهده دار بود

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    باتشکر از مهندس راد مدیر کل شایسته استان امیدواریم آموزش بر باد رفته چند سال اخیر در زمان مدیریت قبلی که جایگاه خود را از دست داده بود احیا گردد و نیروهای غیرسازمانی و ناآشنا به سازمان آموزش فنی و حرفه ای به این سازمان تخصصی و مهارتی وارد نشوند

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president