آوای جنوب

نامزد جدید انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا مشخص شد

جوان و پرانرژی بودن و جوانگرایی و ارتباط فامیلی و ایلی وی در حوزه بویراحمد ودنا قصد ورود کارزار این انتخابات مهم و حساس را دارد

IMG_0104جوان و پرانرژی بودن و جوانگرایی و ارتباط فامیلی و ایلی وی در حوزه بویراحمد ودنا قصد ورود کارزار این انتخابات مهم و حساس را دارد.

آوای جنوب؛

بنا به گزارش یک منبع موثق احتمال نامزد شدن امیررضا خوش آیین معاون حقوقی و امور مجلس شورای عالی استان های کشور در حوزه انتخابیه شهرستان های بویراحمد و دنا می‌رود.
با توجه به اینکه خوش آیین مدتی است به عنوان معاون پارلمانی شورای کل کشور مشغول به فعالیت می باشد و سوابق متعددی از جمله عضو شورای شهر ، شهرستان و تاستان و رئیس کمیسون حقوقی شورای عالی استانهای کشور و وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی و دیگر مسئولیت های سیاسی و اداری را در کارنامه خود دارد و بنا به گزارشات واصله وی جلسات متعددی با افراد ذی نفوذ و تاثیرگذار در جبهه اصلاح طلبان و کارگزاران پایتخت نشین داشته که احتمال نامزد شدن وی را به واقعیت نزدیک کرده است.
با توجه به طرح مورخ ۶/۲/۹۳ مبنی بر اینکه اعضای شورای شهری که قصد دارند در حوزه انتخابیه دیگری نام نویسی کنند نیازی به استعفاء ندارند ولی در صورتی که قصد ثبت نام در حوزه انتخابیه خود را داشته باشند باید ۶ ماه قبل از عضویت در شورای شهر استعفاء دهند و این موضوع و دیگر اقدامات ضمنی نامزد شدن خوش آیین در حوزه انتخابی دیگر با حفظ سمت فعلی را تشدید می بخشد.
شنیده ها حاکی است که وی دنبال جلب اعتماد سران این دو حزب تاثیرگذار استان و کشور است و نامبرده به خاطر پتانسیل هایی از جمله سمت های سابق و فعلی و نیز جوان و پرانرژی بودن و جوانگرایی و ارتباط فامیلی و ایلی وی در حوزه بویراحمد ودنا قصد ورود کارزار این انتخابات مهم و حساس را دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. علی گفت:

    درود بر خوش آیین آمدی جانم به قربانت حالا چرا

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president